Atomic Heart, střílečka z pohledu první osoby, která má být uvedena na trh 21. února, slibuje, že bude na PC technologickým skvostem s podporou špičkových technologií, jako je NVIDIA DLSS3, ray tracingem a dalšími technologiemi.
Bude však hra podporovat ray tracing na PlayStation 5 a Xbox Series X? V nejnovějším rozhovoru pro WCCFtech zakladatel a herní ředitel Mundfish Robert Bagratuni potvrdil, že konzole nebudou při spuštění obsahovat ray tracing, i když slíbil solidní optimalizaci.
Rozdíl mezi konzolemi nové generace a PC verzí Atomic Heart je v tom, že špičková PC budou samozřejmě poskytovat vyšší snímkovou frekvenci a vyšší kvalitu, protože na PC máme také přednastavenou vyšší grafiku.
Do hry neustále implementujeme nejnovější dostupné doplňkové technologie a některé se navzájem nahrazují. Konzole zatím nebudou podporovat RT, ale snažíme se našim hráčům poskytnout co nejlepší a nejoptimalizovanější vizuální zážitek. Buďte ujištěni, že hráči dostanou nejkompletnější a nejpokročilejší grafický výsledek.
Jak již bylo řečeno, grafická předvolba Gen9 je do značné míry vyvážená a z hlediska celkové vizuální kvality je dostatečně blízko špičkovému PC! Hodně jsme pracovali na optimalizaci pro konzole, v některých částech Atomic Heart jsme poskytli jeden grafický režim s dynamickým 4K 60FPS a dokonce nativní 4K se solidními 60FPS. Také se snažíme v budoucnu pokračovat v přinášení dalších vylepšení výkonu a budeme vás o tom informovat.
Xbox Series S bude mít Full HD a 60 FPS.
Dotaz padl také na FoV. Atomic Heart nebude mít na konzolích a PC žádné možnosti nastavení, i když u druhé jmenované platformy bude funkce pravděpodobně přidána brzy po vydání.
Atomic Heart se již vyznačuje širokým FoV, vyšším než mnoho jiných her, takže nebyl zahrnut do nastavení na konzolích a PC.
Atomic Heart vychází 21. února pro PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series S|X.