Jsou herní tvůrci, kteří s příchodem nové IP odsunou své předešlé projekty do pozadí a upřednostňují nově vznikající projekt. To však není Miyazakiho případ.

V posledním vydání časopisu EDGE, generální ředitel studia FromSoftware Hidetaka Miyazaki odhalil, že neupřednostňuje tvorbu pokračování stávajících značek jako Dark Souls, či výrobu zcela nových IP (Sekiro), jelikož obě možnosti jsou pro něj vždy zajímavé.

Osobně nedávám ničemu přednost. Osobně si myslím, že obě cesty mají své klady. Zcela nová IP, jako je Sekiro, mě a týmu dává mnohem více kreativní svobody, abych vyzkoušel nové nápady. Ale pokračování je stejně zábavné, protože mi dovoluje vylepšit již existující nápady a přinášet nové možnosti.

Miyazaki také potvrdil, že Sekiro: Shadows Die Twice nebude pevně ukotveno ve zcela reálném světě, jak si někteří možná mysleli.

Přečti si  Armor v Ratchet & Clank: Rift Apart nebude naštěstí jen kosmetický

“Se Sekiro se nedržíme na 100% realitě. Samozřejmě je důležité zachovat pocit věrnosti, ale nesnažíme se dělat historicky přesné vyobrazení doby Sengoku. Zatímco jsme zkoumali drasticky fantastické prvky v našich předchozích hrách, tentokrát bychom chtěli být v tomto směru o něco opatrnější. Můžete si být ovšem jisti, že nebudete bojovat jen proti humanoidům. Ve hře budou existovat nějaké to nadpřirozeno, které se ve světě Sekiro skrývá.

Sekiro: Shadows Die Twice zatím nemá stanovený termín vydání, ale očekává s že hra vyjde v roce 2019 na PC, PS4 a Xbox One.

2 KOMENTÁŘE

  1. Hidetaka Miyazaki odhalil, že neupřednostňuje tvorbu pokračování stávající značky, či výrobu zcela nové, jelikož obě možnosti jsou pro něj vždy zajímavé.

    Ta věta nedává smysl první vůbec.

    • ??? Mě to smysl dává, ale abyste se lépe ve větě orientoval malinko jsem ji upravil. Snad to bude nyní, nejen pro Vás, více srozumitelné.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno