Před zhruba pěti týdny Nightdive Studios oznámilo, že si dává od vývoje remaku System Shocku pauz a že si studio musí utřídit myšlenky v tom jakým směrem se remake vůbec bude ubírat, což ve výsledku mže znamenat výrazné zpoždění vydání.

System Shock Remake byl oznámen v roce 2015, hned po vydání Enhanced Edition,původně měl být projekt vytvořen Unity, ale poté byl přesunut k Unreal Engine 4. Hra byla také v roce 2016 financována pomocí Kickstarteru, kde od fanoušků získala 1.350.000 dolarů.

Larry Kuperman na konferenci Game Developers Conference 2018 sdělil, jejich záměrem je vydat hru přesně tak jak byla prezentována a slíbena fanouškům, také dodal, že hru rozhodně i s nabraným zpožděním nebude problém financovat. Studio také údajně obnovilo zájem některých vydavatelských partnerů, kteří se původně tak velkého projektu obávali, což je velmi dobrá zpráva. Očekáváme, že by jsme hru mohli pravděpodobně vydat v prvním čtvrtletí roku 2020.

Přečti si  Valkyrie z Apex Legends je na holky, dokazují to hlasové linky a rozhovory

System Shock Remake je nyní ve vývoji pro PC, PS4 a Xbox One s předpokládaným termínem vydání během prvního čtvrtletí roku 2020.

https://youtu.be/lKfnTnZuC5E

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno