Jistě jste si všimli, že v novém Far Cry 5 hrajou peníze poměrně významnou roli a to jak při nákupu munice, tak při nákupu unikátně vypadajících Prestige zbraní a vozidel. Ubisoft nabízí hráčům možnost si Silver měnu buď pohodlně nakoupit za mikrotransakce, nebo vydělat poctivým hraním.

My se zaměříme na druhý způsob a pokusíme se vám dát několik tipů, jak si Silver měnu co nejrychleji ve hře obstarat. Jedním z nejlepších zdrojů peněz ve Far Cry 5 jsou kožešiny z ulovených zvířat. Ty nejsou oproti předchozím dílům potřeba k žádné formě craftingu, ale v novém díle zaujímají roli nejlepšího zdroje peněz.

Luk je nejlepším přítelem každého lovce

Far Cry 5 opět přináší luk, který je zásadní pro lov zvířat. Stejně jako v předchozích dílech, tak i zde luk zachovává kožešinám největší hodnotu. Navíc pokud zvíře zabijete lukem obdržíte ze zvířete rovnou dva kusy kožešiny, jinak jen jeden.

Přečti si  Zamíří Sunset Overdrive na konzole PlayStation?

Harvest Master je klíčem

Jakmile ve Far Cry 5 pochopíte jak maximalizovat zisk ze zvířecích kůží, měli byste se zaměřit na získání perku nazvaného Harvest Master. Tento perk zajistí hráči dvojnásobek kůží a dvojnásobek bylin. Tento perk s použitím luku vám zajistí získat z jednoho zvířete 4 kusy kožešin, což již představuje opravdu velký zdroj peněz.

Samozřejmě peníze získáte i za dokončení hlavních i vedlejších misí, zabíjením nepřátel atd, ovšem v okamžiku, kdy si budete chtít nakoupit nové Prestige zbraně či vozidla, doporučujeme použít luk a per Harvest Master.

Far Cry 5 je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.