Nový patent společnosti Sony ukazuje na potenciální automatický mechanismus vyrovnávání obtížnosti, který by mohl upravit hry tak, aby odpovídaly herním dovednostem hráče.

Volba úrovní obtížnosti na začátku hry může být brzy minulostí, alespoň to naznačuje nový patent společnosti Sony. Automatické nastavení obtížnosti je sice volitelné, ale mohlo by zmírnit stres hráčů, kteří se ve videohrách nepovažují za nejlepší.

Jednou z dosud nejvýznamnějších strategií společnosti Sony v éře PS5 je důraz na zpřístupnění průvodců pro hráče, kteří by jinak mohli být ve hrách velmi frustrovaní. Dosahuje toho prostřednictvím karet aktivit, které poskytují snadný způsob, jak zobrazit celkový postup ve hře. Důležité je, že karty aktivit umožňují hráčům získávat rady a tipy na řešení, v případě že mají zaplacené PlayStation Plus. To znamená, že pokud dojde k uskutečnění nejnovějšího patentu společnosti Sony, je to jen začátek úsilí společnosti Sony minimalizovat frustraci z hraní her.

Patent společnosti Sony ukazuje na systém, který bude sledovat daného hráče a poté jej porovnávat s určitým množstvím dalších hráčů. V tomto bodě systém určí úroveň dovedností hráče ve vztahu k ostatním. To by mohlo hráčům umožnit zjistit, zda by potenciální hry nebyly příliš obtížné, nebo by to pomohlo hráčům předvídat nadcházející výzvy, které přesahují jejich běžnou úroveň dovedností. Snad nejzajímavější je, že tento systém by mohl být integrován do her jako způsob, jak nechat hráče přeskočit obtížné bosse a překážky.

Přečti si  Nový patent společnosti Sony umožňuje hráčům registrovat se jako odborníci a pomáhat ostatním v reálném čase

Zatímco společnost Sony nedávno podala řadu patentů, jako AI systém, který by za vás mohl hrát hry nebo využití mobilních telefonů, jako dalších ovladačů, tak už nyní je jisté, že řada z nich povede k silným debatám o tom, kam hraní her vlastně směřuje. Mnoho hráčů miluje výzvy a to i přes fakt, že nejsou excelentními hráči. A právě vysoká obtížnost některých her je právě tím, co činí tyto tituly jedinečnými, jako například hry od FromSoftware, Koei Tecmo a některých dalších.

Patent společnosti Sony může připomínat některé funkce Nintendo Super Guide, která hráčům umožňuje vzdát se kontroly nad svými avatary a sledovat je, jak sami dokončují některé fáze her.

Přečti si  Nedostatek dodávek PS5 bude tento rok pokračovat sděluje finanční ředitel Sony

Již nyní jsou ale v nabídce hry, které umožňují automaticky přizpůsobit obtížnost v závislosti na tom, jak si hráč během hraní vede. Jednou z nich je například série MLB The Show, kde se hra při samotném spuštění ptá na to, zda chcete zapnout dynamickou obtížnost, která se bude měnit v závislosti na vašem hraní. Ovšem pokud by v budoucnu mělo docházet k přeskakování obtížných pasáží, nebo vynechávání soubojů s bossy, pevně doufám v to, že za to hráči budou penalizováni, minimálně co se trofejí týče.

Ať tak či onak, teprve čas ukáže, zda a do jakých her bude systém společnosti Sony implementován.

A jaké máte na nejnovější patenty společnosti Sony názory vy hráči? Dejte nám vědět v komentáři.  

 

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno