Elden Ring je považován za nejambicióznější hru, na které kdy studio From Software pracovalo, ovšem zatím toho o hře víme jen velmi málo.

Dle dostupných informací bude design otevřeného světa hlavním prvkem oddělující tuto hru od předchozích titulů studia. Design krajiny byl inspirován Skotskem a otevřený svět, nebo spíše „otevřené pole“, jak to popisuje Omni, který dříve přinesl mnoho přesných informací, byl inspirován Shadow of the Colossus. Svět má být dynamický a má se měnit sám o sobě ať už půjde o pozice nepřátel, střídání dne a noci, a cyklus měnícího se počasí, což na dnešní poměry není nikterak inovativní.

I tak má Elden Ring’s představit menší lokace v duchu série Dark Souls, čímž studio slibuje skutečně solidní rozmanitost herního prostředí. Navíc všechna tato místa mají být naplněna nepřáteli, kteří budou chytřejší než kdy jindy a přijdou s propracovanými strategiemi jak zabít hráče.

Přečti si  Fallout Season 2 dostal od Amazonu zelenou

Omni také nedávno potvrdil, že do Elden Ring bude zahrnuto více hráčů, ale zatím není jasné, v jaké kapacitě. Pokud jde o podrobnější informace, Omni není ochoten sdílet více, protože hra není zdaleka dokončena a herní mechanika podléhá častým změnám.

Elden Ring je v současné době ve vývoji pro PC a konzole a termín vydání musí být ještě potvrzen.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno