„Neexistuje svět, kde by byl Starfield hrou s hodnocením 11/10 a lidé se díky němu začali zbavovat svých PS5 konzolí.

Phil Spencer se v nedávné epizodě podcastu Kinda Funny Games podělil o několik krutých pravd a poznamenal, že Xbox prohrál nejhorší generaci konzolové války a že neexistuje žádné množství dobrých her, které by mu pomohly porazit Sony nebo Nintendo.

Nezaměřujeme se na to, abychom utěšovali Sony nebo Nintendo. Ve skutečnosti pro nás neexistuje žádné skvělé řešení nebo výhra, a vím, že to naštve spoustu lidí, ale je to prostě pravda.přiznal Spencer, když odpověděl na otázku, zda věří, že Xbox přišel o pozornost ve válce konzolí tím, že nabízí více her na PC.

Je vzácné, aby kterýkoli šéf jakékoli společnosti tak otevřeně přiznal selhání, ale Spencer řekl, že Xbox zcela ztratil „nejhorší generaci, kterou lze ztratit“ v éře Xbox One/PS4. Tehdy si „všichni vybudovali svou digitální knihovnu her“ a tato knihovna uzamkla většinu hráčů buď na Xbox, PlayStation nebo Nintendo.

Přečti si  Web „The Truth Lies“ zdánlivě prozrazuje další Call of Duty

90 procent lidí, kteří každý rok přijdou k prodejci, aby si koupili konzoli, je již členem jednoho ze tří ekosystémů. Jejich digitální knihovna je tam,“ vysvětlil Spencer.

Toto je první generace, kde velké hry, které hrají, byly hry dostupné i na poslední generaci.

Vidím tam spoustu vědátorů, kteří se tak trochu chtějí vrátit do doby, kdy jsme všichni měli kazety a disky a každá nová generace byla čistý štít a mohli jste volně vyměnit jednu konzoli za druhou. Ale ten svět je už pryč.Neexistuje svět, kde je Starfield hrou 11 z 10 a lidé kvůli němu začnou prodávat své PS5. To se nestane.

Přečti si  Vývojáři Stellar Blade oznamuje projekt Witches, spustí se někdy od roku 2027

Ale není ztracena všechna naděje. Spencer dodal, že Xbox může najít cestu k vítězství tím, že bude dělat „své vlastní věci“ s Game Pass, X-Cloud a jak staví hry směrem ke zpětné kompatibilitě a crossplay. Xbox doufá, že tím, že se z Xboxu stane prostředí více pro hráče a spotřebitele, bude pomalu snižovat podíl Sony a Nintenda na trhu.

Ale také připustil, že hry jako Redfall jdou proti této strategii tím, že narušují důvěru hráčů v komunitu Xbox. „Jsem zklamaný, naštvaný sám na sebe,“ řekl dříve v Podcastu. „Tohle je ten okamžik, kde tým při zahájení nedosáhl svých vlastních interních cílů.

Redfall se aktuálně potýká s negativními recenzemi a technickými problémy a dalším.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno