V září vychází Destiny 2 od Bungie, na které se podle mě monoho lidí těší a to včetně mě. Víme ale vůbec co nás ve hře čeká?

Samotný teaser ani trailer nám toho zrovna moc neukázal snad jen vtipného Cayde-6, který nám řekl, že budeme muset bojovat proti Gerymu (Ghoul) což s největší pravděpodobností bude finální boss Raidu s Cabaly. Taky nám řekl, že jsme přišli o veškerý arsenál, který jsme si za ty roky v prvním Destiny nahromadili a že si ho budeme muset vybojovat zpět stejně jako Tower kde se asi právě roztahují Cabalové. Podle některých informací možná budeme konečně v druhém dílu využívat i vesmírné lodě, jen doufám, že to nebude v podobě nějakých trapných závodů, jako bylo Sparrow Legue. To je vlastně zatím vše co nám Bungie předvedlo a ukázalo, no není toho moc že? Taky už pomalu znejišťujete?

Osobně mám obavu z toho že druhý díl nebude nic jiného než pouhý recyklát. Ptáte se jak jsem na to přišel? Inu z historie firmy Bungie a z jejich slibů, které rádi dávají, ale neplní je. Vezměme si to pěkně od začátku.

Bungie je společnost, která vytvářela HALO sérii exkluzivně pro Xbox. Halo byla hráči opěvovaná hra a snad je i dnes, když už hru dělá někdo jiný. Ovšem každý nový díl HALO série byl stále to stejné FPS s recyklací stejných postav, prostředí a příběhu z předchozích dílů novinek a inovace nové díly příliš nepřinášely.

Přečti si  Destiny 2 - Nové zbraně přicházející v Season Of The Splicer

V době kdy Bungie ohlásilo práci na Destiny a to, že hra bude multiplatformní bylo až k neuvěření a lidé si říkali, že se v Bungie muselo stát něco velkého, co změnilo jejich přístup k vytváření her a k hráčům.  Opak byl však pravdou. Hra při vydání působila dojmem, že není úplně hotová, ba spíš že nám tvůrci nedali něco, co ve hře přitom někde je. Season pass nás bohužel utvrdil v tom, že Bungie na svém přístupu nezměnila vůbec nic a že volání komunity je nijak moc nezajímá a spíš se řídí řečí prodejních čísel. Každé DLC, které do hry přišlo přineslo lokace, kde jsme ve hře už byli a kde jsme bojovali. Mise nám jen otočili a poslali nás řešit ty samé úkoly jen z druhé strany. Každé DLC ze season passu otevřelo jedny dveře, které ve hře již dávno byly. Navíc slíbený raid pro House of Wolves nám studio nedalo místo něj přidalo do hry arénu. Vcelku slušné změny a nové lokace přišli až DLC The Taken King, které ovšem stálo pomalu tolik co nová hra a hra díky tomuto DLC začala působit dojmem celku. Postavám se přidali chybějící subclassy a příběh byl taky vcelku dobře odvyprávěn. I když s tímto DLC se vytratili všechny skvělé zbraně, pro které hráči pracně chodili do Raidů jako Fatebringer, Vex Mythoclast, Gjallarhorn, Ice Breaker a spousta dalších. Tyto zbraně nám Bungie opětovně prodala s DLC Rise of Iron, které podle mě mělo být součástí House of Wolves a i by to tomu napovídalo, Raid byl s Falleny což původně mělo být také v House of Wolves. A jak Bungie poslouchá komunitu? Téměř vůbec komunita neustále volá po vylepšení time to kill u zbraní po jejich větší vyváženosti, po odstranění ghost bullets u revolverů, atd. Po čem ale hlavně hráči Destiny volali bylo zvednutí obtížnosti u starých Raidů, které s každým DLC ztráceli smysl a kvůli nulové výzvě je nikdo nechtěl hrát. Zvednutí Raidů se hráči dočkali až s posledním Updatem a to po ohlášení vydání Destiny 2 a to jen proto aby se lidem vrylo Destiny zase do podvědomí.

Přečti si  Trailer k Season of the Splicer v Destiny 2 představuje novou aktivitu pro 6 hráčů

Osobně by mě zajímalo, kde je onen desetiletý plán s Destiny 1, kterým se Bungie chlubilo. A slib, že nám Bungie bude dávat častěji obsah zdarma díky zavedení mikrotransakcí, jsme si přečetli taky poměrně hodně, zatím vždy skutek utekl.

Podle mě Bungie s Activisionem vydávají druhý díl jen proto, aby mohli hru koupit i hráči na PC, protože to znamená další slušnou porci příjmů. A jsem velmi zvědav zda se splní některé z předchozích oznámení a to: že hra bude v 60ti snímcích, multiplayer poběží na serverech, a do hry bude přidáván častěji nový obsah.

Nic z toho ovšem neznamená, že Destiny 2 nebude prodejní hit roku, u kterého zase spousta hráčů stráví stovky i tisíce hodin, i když bude zase nadávat. Něco málo nového se snad dozvíme už 18. května.

4 KOMENTÁŘE

  1. To že vyjde Destiny2 neznamená že nepude hrát Destiny1 🙂 Takže bych řekl že je zbytečné zavrhovat jejich 10letý plán

    • Ono ta podpora bude spíše údržba, a eventy, které už byly, než že by se jednalo o novinky. Ten původní plán zahrnoval dodávání obsahu do Destiny které známe, nikde se nemluvilo o tom že budou vycházet další díly.

  2. Ještě bych dodal že původní tvůrci destiny byli vyhození z bungie ještě před tím nez se dostal prvni dil na scenu. A apeluji na zdravý rozum všech lidi zruste ty podelane predobjednavky na dvojku nebo nam prodají jen další dlc k jedničce jen za plnou cenu nové hry

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno