Alespoň by si to přáli vývojáři ze studií M-Theory a Oddboy, kteří se v rozhovoru pro GamingBolt rozpovídali o svých představách ideálního VR headsetu pro novou generaci konzole PlayStation.

Popularita virtuální reality neletí vzhůru jen ve videoherním odvětví, ale díky úspěšným projektům jako je poslední Half-Life: Alyx nebo český Beat Saber, vstupuje do podvědomí o poznání rychleji. Kudy se ale celý segment bude dále ubírat?

Studia M-Theory a Oddboy nyní pracují na hře pro virtuální realitu Wanderer, která jsitě potěší nejen fanoušky cestování v čase. Dle jejich slov by mělo mít nové PSVR především větší výkon, aby utáhlo i graficky propracovanější hry. Větší výkon jde ruku v ruce i s lepší snímkovou frekvencí, která je společně s kvalitním displejem hlavním klíčem k překonání tzv. Motion Sickness.

Přečti si  DMZ Call of Duty: Modern Warfare 2 údajně není free-to-play a vyjde později

Vývojáři zmínili i ovládací prvky. První PSVR defaultně používá ovladače PS Move, které ale byly původně vyvinuty pro PlayStation 3. Je tak třeba, aby nové ovladače uměly přesně trackovat pohyb hráčových prstů. Vývojáři by také rádi v novém PSVR viděli 4K OLED display.

Wanderer vychází pro PlayStation VR a PC již 27. ledna 2022.

Rádoby arogantní pseudo-hráč, který miluje svého psa a první napití z minerálky. Najdete ho na Facebooku, Twitteru, Instagramu nebo jako iiiMoryTheory na Twitchi.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno