Vzpomínáte si na časy, kdy jste hráli Flash hry ve svém prohlížeči a nejednou z těchto oddechovek bylo upouštění uzdy kreativitě například u převlékacích her, či vytváření své krásné zahrádky? Ať už si vzpomínáte či nikoliv, podíváme se dnes spolu na novinku z tohoto odvětví, kdy polibek můzy může znamenat tisíce herních dolarů navíc. House Flipper, rekonstrukce domů s ručením neomezeným.

Občas v domácností narazíte na problém, který raději přenecháte odborníkům. Ať už je to výměna vodovodní baterie, vyzdění umakartového jádra, či vymalování zdí. To ovšem v této simulační RP hře říct nemůžete, protože tím odborníkem, hodinovým manželem, není nikdo jiný, než vy sami. Příběh je prostý. Bydlíte ve svém malometrážním příbytku (dalo by se říct dílně) a vše co děláte je, že rekonstruujete co vám přijde pod ruku. Jelikož začínáte prakticky na nule, tak musíte přijímat zakázky od lidí, kteří potřebují pomoct… samozřejmě za finanční obnos. Takto si projdete vlastně velmi příjemně provedeným tutoriálem, který vám dá do začátku dostatek financí na tu pravou zábavu.

Před rekonstrukcí

Hlavní část hry by se dala popsat třemi slovy. “Nakup”, “Oprav” a “Prodej”. Samozřejmě nemůžete očekávat, že váš první business bude oprava vily v Beverly Hills po Charlem Sheenovi, ale bude to velmi podobné, protože první budovy bývají bungalovy po drogově závislých lidech, či varny všeho možného. Hned co si takovou parádu koupíte, budete přesunuti na pozemek, který je naprosto vždy v dezolátním stavu. Odpadky. Špína. Šváby. To a mnoho dalšího musíte odstranit svými nástroji, které jsou alfou a omegou všeho co se dá ve hře dělat. Vysavačem vysajete šváby, mopem setřete špínu, odpadky vyhodíte do popelnice, stěrkou setřete a umyjete okna, kladivem rozbijete nepotřebné zdi, super speciální “pistolí” prodáte nepotřebný a většinou poničený nábytek a přes tablet nakoupíte vše nové, co budete potřebovat. Máte zde opravdu spousty možností a je prakticky pouze na vás, jak jich využijete, ale pozor! Nesmíme zapomenout na poslední ze tří slov a to jest “Prodej”. Vše co uděláte, opravíte nebo vylepšíte vám zvyšuje, či snižuje reputaci u potenciálních kupců nemovitosti. Pokud se vám podaří udělat krásný dům, tak se nemusíte bát, že byste se nedostali do plusu. Stále je potřeba počítat s tím, že ačkoliv už je hra v plném chodu, tak umělá inteligence a propočítávání jejich preferencí je zatím velmi lineární a je tak možné velmi jednoduše podvádět, nicméně věřím, že používat cheaty zde už by opravdu ztrácelo smysl.

Přečti si  HyperX uzavřel globální partnerství s Riot Games pro VALORANT Champions Tour
Oprava elektrické zásuvky

Velmi často vychází obrovské cca 500 MB aktualizace, které přidávají vždy mraky obsahu, od nových domů ke koupi až k novým materiálům. O Obsah skutečně není nouze, můžete si vybavit každý pokoj prakticky dle svého a s každým dalším updatem přichází i vylepšení hit boxů, kdy můžete dávat například plyšáky na stůl pod palandou nebo si můžete postavit hrad z dřevěných barevných kostiček a kostek. K tomu všemu si vyzkoušíte i za pomocí interaktivních animací dělání montážních prací, jako například přidělávání sprchového koutu a musím uznat, že je vše velmi autentické a lze si z toho vzít parádní příklad do života. To vše je podpořeno i vylepšováním vaši postavy, kdy při dělání určitě činnosti můžete získat talentový bod a dát si ho tak do svého talentového stromu, který vám například zrychlí rychlost malování. Toto přidělování atributů je velmi zajímavé avšak zatím poměrně chudé a musíme doufat, že autoři přidají další možnosti, jak s vaším talentem naložit.

Přečti si  Ubisoft se odklání od vydávání 3–4 AAA titulů za rok a rozšiřuje zaměření na „vysoce kvalitní“ free-to-play hry
Po rekonstrukci

Můj názor na hru?

“Podařilo se! Když byla hra v BETA verzi, tak to bylo špatné… pořád se všechno měnilo, leckdy až moc. Mazali se uložené pozice. Chvílemi se dalo předpovídat, že hra krachne, protože jsem měl pocit, že ani sami vývojáři nevědí, co vlastně chtějí. Vyšla plná verze a voilà, vše začalo fungovat. Vyřešil se nespočet bugů, přibylo spousty obsahu a hra vás na nějakou tu chvilku zabaví. Bohužel není k dispozici téměř žádný příběh, tak po rekonstrukci pár domů se půjdete uvolnit k jiné hře, ale věřím, že dámy tuto záležitost ocení mnohem víc, než my muži. Nejvíc na této parádě oceňuji autentičnost s realitou a převzetí několika zkušeností do svého osobního života, kdy jsem díky této hře dokázal nainstalovat umyvadlo i s vodovodní baterií.”

Vývojáři: Empyrean

Vydavatel: PlayWay S.A., Frozen District

Datum vydání: 17. 5. 2018 (steam)