Monster Energy Supercross The Official Videogame je přesně tím, co její vývojáři z Milestone uvádějí v jejím názvu. Jedná se o Monster Energy licencovaný Supercross, kde na značku tohoto energy drinku narazíte téměř na každém kroku. Hru stejně jako MXGP3 pohání Unreal Engine 4, takže se nabízí otázka, zda se nejedná pouze o MXGP3 v barvách Monster Energy. Pokusím se vám tedy na tuto otázku odpovědět.

Bláto a písek vypadají skvěle a tvoří nemalá oblaka prachu a vzduchu za vámi. Stadiony jsou profesionálně osvětleny a skutečně ožívají na PS4 Pro s podporou HDR. To je hlavní předností, která spojuje arkádový pocit z jízdy s několika hardcore prvky. Jinak je jízdní model vcelku podobný jako v MXGP3, kdy je ujmout se vedení stejně jednoduché jako se propadnout na příčky poslední. Ovšem pokud hře věnujete nějaký ten čas, začnete zjišťovat, že se postupně zlepšujete a jízdní model dostáváte doslova pod závodní kombinézu.

Hra má slušné množství možností a režimů jako Kariéra, Championship, Time attack a Single event, ve kterých se můžete opravdu důkladně otestovat a vyřádit. Sekce Championship se vám odemkne ve chvíli, kdy se stanete jezdcem úrovně 8, což znamená, že během závodů budete muset získat nějaké ty XP body. Jak poroste váš level ve hře, budou se vám odemykat nové možnosti, kterými upravíte celkový profil závodníka a přirozeně i další obsah ve hře. Co se editoru samotného závodníka týče, tak ten je podobný jako v MXGP3, kde můžete svému závodníku přidělit startovní číslo, dát mu jméno, vybrat zemi původu a jednu z přednastavených tváří.

Přečti si  Ubisoft oznámil nový Free-to-Play titul ze světa The Division

Lobby pro více hráčů je vcelku přehledné a jednoduché. Navíc zde máte možnost hlasovat o preferované trati a podmínkách pro další závod. Bohužel vyhledávání závodu trvá celkem dlouho, přičemž systém hráče dohazuje i do již rozjetých závodů, což je  trochu nepraktické a hloupé. Vaše umístění se promítne v celosvětových žebříčcích, kde se můžete porovnat se zbytkem světa.

Hra nabízí překvapivě dobře provedený a fungující editor závodních tratí, který vám umožní vytvořit vlastní závod tak, že vyberete svůj vlastní stadion, typ trati, jednotlivé moduly a samozřejmě start a cíl. Po editaci se můžete následně rozhodnout, zda chcete trať poskytnout dalším hráčům online nebo jen uložit pro své vlastní rekreační využití. Editor sice není tak detailní jako je tomu v jiných hrách, ale i tak to Monster Energy Supercrossu přidává pár plusových bodíků.

Přečti si  Trailer k Season of the Splicer v Destiny 2 představuje novou aktivitu pro 6 hráčů

Je však smutné, že vývojáři u tohoto titulu nezapracovali na uživatelském rozhraní, které je totožné s MXGP3 a spíše samotného hráče obtěžuje. Hra vás nutí klepnout asi na čtyři až pět obrazovek, než se dostanete tam, kam chcete. Hra má také spoustu dlouhých načítacích obrazovek, které alespoň vypadají hezky a v kombinaci s dobrým soundtrackem se dají přežít.

Sečteno a podtrženo Monster Energy Supercross je v základu MXGP3 s řadou vylepšení a to jak po grafické stránce, tak i z pohledu příjemného editoru tratí. Bohužel si však nese také jisté neduhy, jako příliš komplikované uživatelské rozhraní, dlouhé načítací obrazovky a čekání na spojení v online režimu.

Vývojáři: Milestone

Vydavatel: Milestone

Datum vydání: 13. únor 2018