Jak jsme již psali v minulém týdnu, neměli jsme možnost získat v předstihu kopii této nové bojovky od Namco Bandai pro její zrecenzování. A tak jsme museli počkat na den, kdy hra oficiálně vyjde, abychom ji pro vás mohli zrecenzovat. Slíbili jsme, že jak už máme ve zvyku tak hru nebudeme nijak šetřit.

V letošní poměrně hojné záplavě vycházejících bojovek se očekával téměř titulový duel v těžké váze a to mezi Injustice 2 a Tekken 7.

Injustice nastoupilo do svého modrého rohu s opravdu velkou pompou, skvělými vizuálními efekty a velmi dobře zpracovanou choreografií svého nástupu, za kterou by se nemusel stydět ani Vladimír Kličko. Nyní však dav v hledišti netrpělivě očekává příchod veterána, který má nastoupit do protějšího tedy červeného rohu. Pojďme se na jeho nástup společně podívat.

Tekken 7 je zpět v akci a doslova ve špičkové formě. Je větší a tvrdší než kdy dříve a je vidět, že má opravdu hluboké bojové kořeny, které dávají této bojovce určitou zkušenostní výhodu. Tekken je tou značkou, kterou si řada starších hráčů pamatuje ze svého mládí. Však Tekken má i svůj vlastní turnaj, který je celosvětově velmi populární.

Nástup Tekkena 7 je doprovázen celkově 36 hratelnými postavami, které tvoří staří známí ale i nováčci týmu. Takže o rozmanitost v podobě počtu postav  nemusíte mít nouzi. Každá z postav má navíc svůj osobitý herní styl. Tím je rozmanitost této bojovky snad největší v celé historii všech her tohoto žánru.

Souboj pomalu začíná a gong oznamuje první kolo

Tekken 7 vás jako první zavede na Filipíny, které zastupuje hrdinka jménem Josie Rizal, která je pojmenována podle skutečné filipínské národní hrdinky, i když v bojovce je proti skutečnosti Josie mladou dívkou. Jedná se ovšem o bojovnici, kterou není dobré podceňovat. Má skvělé a velmi rychlé pohyby a velmi dobrou reakční dobu. Díky nim nedá soupeři prostor k protiútoku. Bude to velmi pravděpodobně jedna z nejoblíbenějších postav ve hře, alespoň u mě to tak je.

Tekken 7 nastupuje ale i se starými známými kterými jsou například: Paul, Law, Jin, Heihachi a další. Tekken přináší v novém díle řadu nových funkcí a skvělou hratelnost. Jednou z nových funkcí je i takzvaný Rage Art, což je ultimátní schopnost každé z postav. Tato schopnost se aktivuje při cca. 20% zdraví a lze ji jednou použít. Použitím Rage Art spustíte sérii speciálních komb a efektů, kterými značně uberete zdraví vašemu protivníkovi. Ovšem je tu možnost včasného bloku, která následky tohoto speciálního Rage Art útoku minimalizuje.

Druhé kolo v plném proudu a soupeři si nic nedarují.

Tekken 7 samozřejmě přichází s množstvím herních módů, aby maximálně uspokojil hráčské potřeby. Jedním z nich je i off-line mód, který nabízí hned několik dalších pod módů a to Arcade Treasure Batle, Versus a Practice mode. Režim Arcade, nabízí hráčům 5 úrovní čistokrevných bojů, proti CPU. Versus mód naopak nabízí možnost bojovat s kamarády, kteří k vám přijdou na návštěvu, nebo soukromý turnaj. Practice mode je klasickým výukovým módem, jež vám vryje pod kůži všechny bojové dovednosti.

Dalším herním módem, který Tekken 7 nabízí je tzv. Treasure Battle, jedná se o mód, ve kterém budete bojovat proti CPU o ceny, které můžete použít ke kustomizaci svého profilu, nebo postavy.

Příběhová linie je rozdělena do dvou hlavních částí a to do příběhu rodiny Mishima a druhá část pak odkrývá pozadí jednotlivých postav. Malinko vtipné je, že postavy jsou mezi sebou schopny komunikovat a vést dialogy i přes to, že každá hovoří jiným jazykem. Něco jako když si povídá R2D2 s Lukem Skywalkerem. 

Exkluzivitou pro konzole PlayStation je Jukebox, který hráčům umožní změnit skladby v průběhu hry za skladby z předchozích dílů – velmi podobně jako tomu bylo v posledním FF XV.

Gong zvoní potřetí a závěrečné kolo se vysílá online do celého světa

Tekken 7 poprvé ve své historii nastupuje do boje i s online režimem, který vám umožní hrát s kýmkoli po světě. Můžete si nastavit vlastní turnaje, nebo soutěžit o nejlepší umístění ve světové tabulce a stát se tak světově uznávaným bojovníkem v Tekkenu 7. Turnajový režim má navíc Double Elimination.

Tekken 7 přichází do našeho virtuálního ringu podobně jako Injustice 2 s velmi pěknými grafickými efekty, ale na rozdíl od Injustice 2 zde není jediný input lag, tak jako tomu je v případě PS4 verze Injustice 2. Zajímavostí také je, že tato verze Tekkena existuje v Japonsku na arkádových automatech od roku 2015, díky čemuž je hratelnost velmi dobře odladěná. Soundtrack je také velice dobrý a každý zápas doprovází našlápnutá hudba, která boj jen umocňuje.

Je dobojováno, a jelikož během duelu nepadlo K. O. tak publikum v hledišti netrpělivě vyhlíží verdikt rozhodčích, kteří sčítají body. A již je to tu v tomto duelu Injustice 2 VS Tekken 7 vítězí na body a šampionem v těžké váze nadále zůstává Tekken 7.

Na PlayStationu 4 Pro běží hra ve Full HD tedy 1920×1080 klasická PS4 má rozlišení o něco nižší a to 1536×836 a Xbox One verze běží pouze v HD tedy 1280×720.

Přečti si  Warzone Season 3 Combat Pack je zdarma k dispozici pro předplatitele PlayStation Plus

Ceny hry Tekken 7 srovnáte na Zboží.cz.