Anime už není jen čistě japonská zábava. S trochou nadsázky můžeme říct, že anime mánie pohltila celý svět. V roce 2016 uvedla internetová televize Netflix sérii The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia a nový pořad ihned sklízel pozitivní ohlasy. S blížícím se koncem první řady byla oznámena videoherní adaptace. Jestli se jedná o kvalitní bojovku nebo jen o oslí můstek ke druhé řadě se podíváme níže v recenzi.

Recenzovaná verze: PS4 Pro

Vývojáři z Natsume Atari své fantazii uzdu moc nepovolili. Hra věrně kopíruje svou originální předlohu a tak si fanoušci mohou prožít všechny ikonické bitvy, které viděli v první sérii. Hlavním hrdinou je Meliodas, který cestuje po celém království a bojuje proti tyranii, která zde vládne. Jednoho dne potká princeznu Elizabeth, která bojuje na stejné straně barikády a jejich cesty se spojí. Meliodas je majitelem hospůdky Boar´s hat, kterou nosí na zádech mýtické létající stvoření (obří zelené prase). Spolu se svou novou partnerkou navštěvují různé vesnice a snaží se zjistit nějaké zprávy a drby, které by jim mohli pomoci ve snaze osvobodit zemi. Příběh je zde ale na vedlejší koleji a sami vývojáři pravděpodobně ani sami nečekali, že by hru hrál někdo jiný než diváci předlohy. The Seven Deadly Sins je bojovka a nikoho se nesnaží přesvědčit o něčem jiném. Jen výjimečně se tak dostanete ke questům, které neobsahují nějaké souboje.

Přečti si  Archetyp Invoker ve hře Remnant 2: The Forgotten Kingdom odhalen v novém traileru

Během prvních minut vás hra seznámí s hlavními postavami a herními mechanikami. Tutoriál je vskutku povedený a vy se dozvíte vše potřebné. Zpracování bohužel není silnou stránkou The Seven Deadly Sins. Propady frame rate, jsou u manga typu hry neodpustitelné a u soubojů, které probíhají ve vysokém tempu, doslova bijí do očí. Postavy během dialogů působí dost strnule a celkově hra působí mírně nedodělaným dojmem. Abychom jen nekritizovali, tak se zaměříme na zvuk. Ozvučení je přesně takové, které byste od anime očekávali. Trhající se skály či dopady meteoritů zní výborně, a pokud se nebudete bránit, tak vás hra pohltí. Tomu napomáhají i vtipné a výborně napsané dialogy. Dabing je kompletně v japonštině a tak se fanoušci anime budou cítit jako doma.

Samotný soubojový systém není těžké pochopit, ovládnout ho vám ale zabere i několik hodin. Každá postava má své unikátní pohyby, comba a speciální útoky, které časem vylepšujete ve stromu skillů. Samotný vzhled hry a zobrazení soubojů vypadá výborně. Když pomineme již zmíněně propady snímkování, čekají vás velice intenzivní zážitky.

Přečti si  Servery LittleBigPlanet 3 byly na neurčito vyřazeny z provozu

Přirozeným postupem v příběhu si odemykáte různé charaktery a arény, které se vám následně zpřístupní v multiplayeru. Pomineme-li příběh, Knights of Britannia vám nabízí možnost vyzvat nejen svého kamaráda, ale můžete si poměřit síly i s ostatními hráči online. Zde se vývojáři nepouštěli na tenký led a nesnažili se vymyslet nic světoborného. Jedná se tak o klasický multiplayer 1v1 s vcelku rychlým matchmakingem, který oceňujeme.

Samotný příběh Meliodase a jeho přátel je epicky rozmanitý, a tak nám přijde líto, že se videoherní adaptace smrštila do čistě bojové hry. Hře by určitě více slušelo zpracování alá Ni No Kuni. The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia se tak ani nemůže vyhnout srovnání s Dragon Ball FighterZ (recenzovali jsme ZDE), se kterým se bohužel nemůže měřit.

Vývojáři: NatsumeAtari

Vydavatel: Bandai Namco

Datum vydání: 9.2. 2018