Každý obchod s domácími potřebami nebo smíšeným zbožím je plný lore, který poskytuje více informací o pozadí příběhu.

Společně se Starfieldem, který ještě nemá pevné datum vydání, je Redfall druhou největší hrou Bethesdy a Arkane Studios pro Xbox Series X/S a PC na tento rok. V kooperativním titulu se hráči protloukají titulárním městem v Massachusetts, aby zlikvidovali upíry, kteří zakryli slunce. I když se jedná o rabovací střílečku, velká část hry je spjata s DNA studia a jejich posedlostí vyprávěním.

Produkční ředitel Ben Horne v rozhovoru pro IGN řekl: „Chtěli jsme zachovat věci, které v Arkane tak milujeme, jako je environmentální vyprávění, takže cítíte, že svět v němž jste, stojí za záchranu.

Přečti si  World of Tanks Blitz oslavuje "Turtle Power" spoluprací s Teenage Mutant Ninja Turtles

„Když jsme se chopili této výzvy vytvořit tak obrovský otevřený svět, chtěli jsme zajistit, aby každý dům, do kterého hráči vstoupí, jako obchod se smíšeným zbožím, měl čitelné položky. Tisíce a tisíce řádků ke čtení nacházejících se ve hře vypráví příběh Redfallu, který předcházel událostem ve hře. Myslíme si, že to je jedna z věcí, která tuto hru odlišuje a je něčím zvláštní.“

Ačkoli je Redfall hratelný sólo, kooperace je pravděpodobně hlavním motorem hry. Přestože je postup v kampani vázán na hostitele, kooperace není nijak svazující a každý hráč může jít do různých koutů mapy a volně ji prozkoumávat. 

Redfall vychází 2. května pro Xbox Series X/S a PC a v den vydání bude k dispozici v Game Passu.

Přečti si  Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci, Avowed v listopadu

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno