Vzhledem k tomu, že se jedná o hru s otevřeným světem od Ubisoftu, dalo by se očekávat, že Star Wars Outlaws bude následovat velmi specifickou šablonu, která se pro tuto společnost stala v průběhu let synonymem (alespoň co se týče her s otevřeným světem), ale chystané vesmírné dobrodružství si chce vytvořit vlastní identitu.

Jeho tvůrci z Massive Entertainment již několikrát hovořili o tom, že se otevřený svět bude v některých klíčových ohledech lišit od typického zážitku Ubisoftu – ale co je tedy bližším referenčním bodem pro Star Wars Outlaws?

V rozhovoru pro GamesRadar se toho dotkl i kreativní ředitel Julian Gerighty, který na otázku o podobnosti Star Wars Outlaws s Red Dead Redemption 2 a jeho strukturou a mechanikami otevřeného světa prozradil, že „největší referencí“ pro hru byl ve skutečnosti Ghost of Tsushima od Sucker Punch, přičemž cílem Massive Entertainment bylo důkladně se ponořit do herního světa a jeho fantazie.

Přečti si  Budování svého vlastního E(e)kosystému

Je to velmi zajímavé, protože mým největším vzorem byl film Duch Cušimy, který je spíše inspirací pro Kurosawu než pro western Johna Forda, který inspiroval George Lucase,“ řekl Gerighty. „Red Dead Redemption je fenomenální, [protože přistupuje] ke světu jako ke světu – ne jako k seznamu činností, které se často opakují. Ale myslím, že Ghost of Tsushima, to, co se mi na něm líbilo, byla ta čistota hráčské fantazie a skutečné opření se do ní. Je to příběh, svět, postava, všechno do sebe zapadá a hratelnost vše řídí. To je fantazie „jsi samurajský ninja v Japonsku“. To bylo jedním z vodítek pro tento projekt.“

Přečti si  PC, které by odpovídalo PS5 Pro by stálo mnohem více, RTX 4070 je nejbližší kartou

Massive a Ubisoft samozřejmě označují Star Wars Outlaws za ultimátní fantasy o padouších z Hvězdných válek, takže není úplně překvapivé, že klíčovou filozofií designu otevřeného světa hry bylo hráče do této fantazie zcela vtáhnout. Zda se to podaří stejně dobře jako v případě Ghost of Tsushima, se teprve uvidí.

Hra Star Wars Outlaws vychází 30. srpna pro PS5, Xbox Series X/S a PC. Zde si můžete prohlédnout požadavky na PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno