Howard říká, že Bethesda si je vědoma toho, že lidé budou hrát The Elder Scrolls 6 po dlouhou dobu, a to ovlivnilo to, jak studio přistupuje k vývoji.

Nové hry vyvinuté společností Bethesda Game Studios vždy patřily mezi velmi očekávaná vydání v průběhu let, od Falloutu až po Starfield, ale není samozřejmě žádným tajemstvím, že vývojáři si rádi udělají čas s uvedením těchto nových her. Nové díly obvykle od sebe dělí několik let a nezdá se, že by se to mělo v dohledné době nějak změnit.

Starfield snad vyjde příští rok, čímž se stane posledním velkým vydáním BGS, Fallout 76, téměř pět let stará hra, zatímco další hra od studia má být The Elder Scrolls 6, ale bude pravděpodobně trvat dlouho, než vyjde po zmi0novaném sci-fi RPG. Todd Howard z Bethesda Game Studios, který obě připravované hry režíruje, ví, že tyto dlouhé mezery nejsou pro fanoušky vždy nejjednodušší, a přeje si, aby vývoj nových RPG studia netrval tak dlouho.

Mám mlhavou představu [kdy to přijde],“ řekl Howard nedávno v podcastu Lexe Fridmana. „Kéž by to bylo brzy.“ Chceme to taky vydat a přál bych si, aby jim to netrvalo tak dlouho jako jim to trvá, ale je to tak, jak to je. A podívej, chci říct, kdybych se mohl vrátit v čase, nikdy by nebylo mým plánem čekat tak dlouho.

Přečti si  Senua's Saga: Hellblade 2 se ukázalo na novém nádherném snímku obrazovky

Tituly Bethesda Game Studios samozřejmě bývají masivní a překypují obsahem, což znamená, že se k nim hráči vracejí roky po uvedení. Howard říká, že vývojový tým si je vědom toho, že tomu tak bude i v případě The Elder Scrolls 6 – a to zase také mění způsob, jakým přistupují k samotnému vývoji.

Ujistíme se, že to uděláme správně pro všechny.“ Lidé hrají hry dlouhou dobu, víte. Skyrim je 11 let starý a stále je to pravděpodobně naše nejhranější hra. Nevidíme, že by se to zpomalovalo, a lidé to pravděpodobně budou hrát i za 10 let. Takže musíte přemýšlet o tom, že lidé budou hrát další hru Elder Scrolls také deset, dvacet let a to změní způsob, jakým přemýšlíte o tom, jak ji vytváříte od samého začátku.

Přečti si  "Zaměřujeme se na hledání způsobů, jak zvýšit náš výkon," říká Todd Howard

Později v rozhovoru Howard popsal ranou produkční fázi nových projektů – což je současný stav The Elder Scrolls 6, která zahrnuje koncept arty, práci na hudbě, vymýšlení prostředí hry a další. Zajímavé je, že začátek The Elder Scrolls 6 byl zmapován „na velmi dlouhou dobu“.

„Začneme tvořit koncepty, takže uděláme koncept umění, ať toho či onoho důvodu mám obvykle začátek hry propracovaný,“ řekl Howard. „Rád přemýšlím o tom, jak hra začíná, co hráč udělá jako první?

„Pracujeme na světě,“ pokračoval Howard. „Pak děláte koncept a design pro svět, a jakmile dokončíme jednu hru, můžeme skutečně začít prototypovat tu novou. A obvykle budujete své počáteční prostory. Takže rádi děláme jako první hratelnou, menší část hry, kterou můžeme ukázat lidem.

Poté, co v první polovině roku 2023 vyjde Starfield pro Xbox Series X/S a PC, Bethesda Game Studios přesune většinu svého zaměření na The Elder Scrolls 6. Mezitím bylo také potvrzeno, že další hra, na které bude vývojář pracovat poté bude Fallout 5.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno