Kdo by nemiloval indie hry, zvláště ty české. Jednu takovou vyvíjí i studio Lever Man Interactive, v jehož čele stojí Šimon Ustal. Toho jsme požádali, aby nám svou hru představil a popsal své cíle a plány do budoucna.

V příběhu hrajete za dva bratry (Daxe a Foxe), žijící si společně v jednom z posledních lidských měst, které nestihla záhuba. Jenže nic netrvá věčně a staré zlo a temnota se opět probouzí a vychází na povrch. Tajemný vládce zla a temnoty Bokrieg si uzurpuje poslední články lidské rasy se svou armádou.

Mohl by ses nám na začátek krátce představit? Jaké byly tvé předchozí projekty a jak si se vůbec k vývoji počítačových her dostal?

Mé jméno je Šimon Ustal a herními technologiemi a herním vývojem se zabývám již 6 let. Již jsem spolupracoval na hororové hře Our Way v podobě dabingu a menších herních assetů. K vývoji her jsem se dostal tak, že mě k tomu přivedl náš učitel informačních technologií. Začínal jsem v herních enginech jako je Unity a Cry Engine a začal se více zajímat o počítačovou grafiku a později začal projekt v Unreal Enginu a začal vyvíjet své první hry.

Kde se zrodil ten původní nápad vytvořit Welcome Color To World?

Byl listopad a já jsem dělal na jednom z mých zrušených projektů Spilled Blood: Hussitissm. Již mě moc práce na hře nebavila, všechno bylo zdlouhavé a ne příliš dobré, abych mohl svoji vysněnou hru ukázat. V jeden den mi v hlavě utkvěla myšlenka, ohledně barvy a její zakomponování do gameplay. Co když mohu vytvořit svět, ve kterém mohu využít štětec a vytvořit si cokoliv, na co jen přijdu, vše nakreslit jednou postavou a zasadit to do příběhu a kostry celé hry. Jenže hrát tuhle hru sám, to mě moc dlouho bavit nebude. Tak vznikly první náměty na postavy a na celkovou multiplayerovou kostru hry, takže jsem od listopadu začal dělat na low-poly projektu Welcome Color To World a zrušil Spilled Blood: Hussitissm.

 

Příběh pojednává o dvou bratrech. Jak ti dva spolu budou interagovat a spolupracovat?

Dobrá otázka, budou spolu interagovat a pomáhat si v různých minihrách, hádankách a hlavně v souboji a pohyblivosti. U souboje se jedná o pomoc při odnesení nepřátel, zachránění na poslední chvíli létající plošinkou, oživení uprostřed souboje, schování mladšího bráchy v batohu, obrany, zkrátka si myslím, že u soubojového elementu hry se hráči pobaví nejvíce. U pohyblivosti zde hovoříme u již zmíněného přenášení v batohu (jelikož se váš bratr neumí pořádně hýbat) či létajícího kryptoakrylu s plošinkou, kterým se dostanete na výše položená místa. Důležitá je komunikace mezi dvěma hráči, čehož se snažíme docílit na maximum.

V popisu kampaně na startovači píšeš, že ve hře najdeme obří svět rozdělený do 35 oddělených sekcí se 6ti odlišnými biomy. Jak dlouho už na hře pracuješ?

Již na hře pracuji od Listopadu 2019, chci do hry zakomponovat všechny známé biomy jako poušť, tundra, les, hory a dokonce i podmořský svět a svět nad mraky.

Digitálním světem se nesou zvěsti, že Welcome Color To World bude mít český dabing. Jak to s těmi jazyky bude?

Ano, na českém dabingu se dělá, bohužel hra nebude obsahovat ten anglický, ale bude obsahovat anglické titulky.

Přečti si  Další malá velká hra Tiny Epic Game of Thrones

Hru jste postavili na Unreal Enginu 4. Byla to od začátku jasná volba, vybíral jsi podle zkušeností nebo to rozhodnutí padlo po debatě s přáteli, potažmo kolegy?

U výběru enginu jsem si byl jistý, že Unreal Engine 4 je nejlepší volba pro vývoj hry, a to z důvodu renderování grafiky a intuitivního programování.

Na internetu a svých sociálních sítích zmiňuješ i lehké RPG prvky. Můžeš se nám o nich trochu rozepsat? Kde jsi čerpal inspiraci?

Jistě, chtěl jsem, aby hra měla soubojový systém podobný Kingdom Come: Deliverance smíchaný s Dark Souls. Měl jsem i jiné návrhy, ale myslím že tento je nejlepší. Máte výběr ze 3 útoků těžký, střední a lehký, pomocí držení pravého tlačítka myši otáčíte na ten útok, který právě chcete, potvrdíte ho tak, že pravé tlačítko pustíte a provedete útok levým tlačítkem myši. Následně bráníte a parírujete útoky kolečkem myši, uhýbáte se sprintem nebo rollováním. Pak zde máme inventář na různé věci pro sbírání potravy, alchymistických přísad, zbraní vojáků na případný prodej a dalších zajímavých věcí. Crafting na různé věci jako špekáčky, obranných pásů a alchymistických přísad. Alchymie tu má na starosti mladší brácha, jelikož se to naučí na začátku hry a dále vytváří petardy, lektvary a prášky. Strom perků, je to doslova strom, který před vámi vyroste a můžete si za posbírané Perk Pointy vybrat různé schopnosti jako delší skok, dash, dvojskok či létajícího Kryptoakryla.

Pokud vás Welcome Color To World zaujalo, můžete jejich vývojáře podpořit v kampani na Startovači.

Webové stránky hry: WCTW

Twitter: Lever Man Interactive

Discord: /invitelink

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno