Zdaleka největším odhalením na druhém Xbox Developer Direct byl Indiana Jones and the Great Circle. Nová akční adventura z pohledu první osoby vyvíjená ve studiu MachineGames vypadala v první prezentaci skvěle a není ani příliš vzdálená, protože její uvedení na PC a Xbox Series S|X je naplánováno na konec tohoto roku.

Někteří si na ni možná nevzpomenou, ale hru oznámenou před třemi lety produkuje Todd Howard z Bethesdy, který stojí za hrami Elder Scrolls, nejnovějšími Fallouty a Starfieldem. Byl to právě on, kdo pro ni vlastně vedl kampaň. V novém rozhovoru zveřejněném na stránkách Lucasfilmu jsme se dozvěděli, že Todd Howard byl autorem nápadu na dějovou linii The Great Circle. Ředitel hry Jerk Gustafsson k tomu řekl:

Synopsi příběhu jsme vytvořili ve společnosti MachineGames ve spolupráci s Toddem Howardem, který dlouho pěstoval myšlenku vytvořit příběhovou hru o tajemném Velkém kruhu.

Přečti si  Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci, Avowed v listopadu

Gustafsson také vysvětlil, jaký koncept se za ní skrývá ve skutečném životě.

Velký kruh“ je jakákoli kružnice, která dělí kouli na polovinu. Na Zemi je zřejmě nejznámější rovník. Může však existovat z jakéhokoli skutečného bodu a hojně se využívá v letectví při určování kurzu. Ukázalo se, že existuje velmi skutečný a tajemný velký kruh, který není rovníkem, ale spojuje mnoho největších historických míst, jako je Gíza, Velikonoční ostrov, Suchothaj, Nazca a mnoho dalších. Jejich spojení zůstalo záhadou, a to poskytuje dokonalé dobrodružství pro naši hru.

Režisér hry Indiana Jones poté hovořil o hlavních pilířích děje.

Samozřejmě jsme chtěli být věrní postavě Indiana Jonese, protože to je pro nás nejdůležitější, a být si jisti, že tam, kde se jeho příběh v danou chvíli nachází, a být si jisti, že tato kapitola zapadá do Indyho příběhu.

Když do příběhu vstoupíme, je to téměř rok po Raiders of the Lost Ark (Dobyvatelích ztracené archy) a my jsme chtěli prozkoumat, kde by se Indy v této době nacházel, když se právě odloučil od Marion, byl znovu tak trochu ztracený, unášený svou vlastní posedlostí svou prací. S tím nám nesmírně pomohl tým Lucasfilm Games, kromě toho, že jsme s nimi příběh prověřovali kvůli tvůrčí zpětné vazbě, abychom se ujistili, že zůstáváme věrní sérii.

Indiana Jones and the Great Circle obsahuje kombinaci lineárních misí a otevřených map. Pohání ji engine id Tech (pravděpodobně nová verze enginu) a objevuje se v ní podobizna mladého Harrisona Forda, kterého namluvil Troy Baker. Další informace by měly přicházet v průběhu několika příštích měsíců, takže zůstaňte s námi.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno