DICE opakuje své „odhodlání k neustálému úsilí o zlepšování a dodávání nového obsahu pro Battlefield 2042“.

Uvedení Battlefieldu 2042 bylo tak trochu katastrofou a od technických problémů přes problémy s připojením až po naprosté nedostatky v designu jádra hry a nedostatku klíčových funkcí je to daleko od stavu, v jaký mnozí doufali. Skutečnost, že došlo k mnoha zpožděním u důležitých aktualizací, věci také nepomohla a v poslední době je jasné, že EA a DICE uznaly, že spuštění a problémy ve hře se nezdařily.

Cesta k zotavení bude samozřejmě dlouhá a nelze říci, zda se střílečka někdy plně dostane tam, kam potřebuje, ale DICE se určitě pokusí to uskutečnit. V nedávné, zdlouhavé aktualizaci na blogu vývojář uznal problémy s mapami hry, identifikoval několik klíčových oblastí, které k těmto problémům přispěly, a zavázal se nejen vzít to v úvahu pro budoucí mapy, ale také se vrátit a upravit ty, které již ve hře existují.

Klíčové oblasti, které DICE identifikovalo jako problematické s mapami Battlefield 2042,  jsou způsobené tím, jak velké jsou mapy a jak dlouho trvá dostat se z místa na místo; intenzita a jak chaotické věci mohou být, když hráči tlačí na cíle; zorné pole a jak často mohou být hráči zastřeleni vzdálenými nepřáteli; cesty, které buď nejsou správně definovány, nebo se až příliš často opírají do zmíněného chaosu; a kryt, který v klíčových oblastech na mnoha mapách velmi chybí.

DICE říká, že vylepšení současných a budoucích map budou provedena na základě těchto parametrů, i když byste neměli očekávat, že aktuální seznam map ve hře bude aktualizován současně. DICE říká, že tyto aktualizace zaberou čas a Kaleidoscope (v Conquest i Breakthrough) bude mapou, na kterou se zaměří jako první, přičemž opravy přijdou s první sezónou.

Přečti si  Archetyp Invoker ve hře Remnant 2: The Forgotten Kingdom odhalen v novém traileru

Plány, které jsme vám dnes nastínili, budou vyžadovat značný čas na vývoj, takže chceme být transparentní, že ne všechny tyto navrhované změny vám budou dostupné ve hře současně v celé naší knihovně map,“ vývojář píše.

Zavedli jsme nějaké zdravější chování, které jsme již začali začleňovat do nových map, které jsou pro hru ve vývoji, ale nejdříve přistoupíme k aktualizaci starých map s vyhrazeným zaměřením na mapy, které nejvíce potřebují změny.

Naší bezprostřední prioritní oblastí, na kterou se soustředíme, je provést vylepšení Kaleidoscope v oblasti Conquest i Breakthrough. Víme, že na této mapě máme nejvíce příležitostí zlepšit hratelnost a zde můžete očekávat první aktualizace. V současné době plánujeme dodat aktualizace konkrétně pro Kaleidoscope během první sezóny a vaše zpětná vazba nám pomůže nejen optimalizovat změny, které na této mapě provádíme, ale nejlépe nás informuje o tom, kam by se naše zaměření na zlepšování map mělo přesunout dál.

Pokud jde o budoucí mapy, DICE říká, že budou menší co do velikosti a rozsahu, zatímco počty hráčů napříč režimy a mapy budou také sledovány.

Přečti si  Upoutávka na Stellar Blade nabízí efektní přehlídku Beta dovedností Eve

Největším akčním bodem pro nás je, že větší mapy nutně neznamenají více svobody a herních stylů nebo zábavy,“ píše se v aktualizaci blogu. „Můžete tedy očekávat, že budoucí mapy budou v měřítku menší než většina našich vydaných map. To také znamená, že přezkoumáváme možné snížení počtu sektorů a celkových bodů Capture Points na mapu při hře se 128 hráči. Přemýšlíme také o změně tvaru map, aby měly větší smysl pro orientaci. Domníváme se, že přechod od běžného standardu Battlefield hracího prostoru čtvercového tvaru k obdélníkovému tvaru, který se nejčastěji používá v některých našich starších dílech v této sérii, může lépe motivovat k tlačení vpřed oproti kroužení do stran.

Také zkontrolujeme počty hráčů v různých režimech, jako je Breakthrough, a také typy a počet vozidel, která lze použít na konkrétních mapách. Má například smysl mít (více) Jetů na Kaleidoskopu, když je to naše nejmenší mapa? Zde je důležité poznamenat, že naším cílem není omezovat vaše dostupné možnosti, ale místo toho najít správnou rovnováhu, která pozitivně vylepší váš herní zážitek. Především chceme, abyste se bavili bez ohledu na to, na které mapě jste.

Očekává se, že první sezóna začne v létě, takže můžete očekávat, že změny v Kaleidoscope dorazí poté, ačkoli konkrétní datum spuštění stále není známo.

Battlefield 2042  je k dispozici na PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno