Vývojářské studio 4A Games ukázalo technologii NVIDIA RTX běžící v jejich připravované hře Metro Exodus a to přímo v jedné z částí hry.

NVIDIA a 4A Games oznámili spolupráci již na začátku tohoto týdne, těsně po skončení tiskové konference NVIDIA’s GDC 2018. Technologické demo ukazuje skutečný raytracing v reálném čase v okolním prostředí s nepřímým osvětlením.

Technologie nabízí skvělý grafický výstup ovšem na úkor výrobní flexibility, dynamiky hry a navíc využívá spoustu paměti. Předcházející řešení v reálném čase bylo vždy omezeno vzdáleností šíření světla, nedostatkem dat za objekty nebo okraji obrazovky, díky čemu vznikly vizuální problémy.

Dříve jsme využívali kombinaci několika zakázkových systémů, abychom uspokojili náš hlad po dynamickém obsahu v různém měřítku. Nyní jsme schopni jej nahradit jediným systémem, který pokrývá všechny naše potřeby a produkuje kvalitu offline renderingů. To uvedl technický šéf 4A Games, Oleksandr Shyshkovtsov.

Přečti si  Desková hra Pátek je dobrodružství pro jednoho

Metro Exodus vyjde tento rok na PC, PS4 a Xbox One.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno