Oficiální požadavky na PC sestavy pro hru The Medium byly odhaleny a pro plynulé hraní budou hráči potřebovat minimálně grafické karty GTX 1060.

Oficiální stránka na Steamu pro The Medium naznačuje, že musíte mít Nvidia RTX 2080, abyste mohli hru spustit v rozlišení 4K s nejvyššími možnými detaily.

Jak bylo odhaleno během Xbox games Showcase, bude The Medium na konzolích Xbox Series X používat funkci Dual-Reality-Rendering, která vývojářům umožní vykreslit dva různé světy současně na jedné obrazovce a současně ovládat hlavní postavu v obou světech. 

Jak asi tušíte, tak i na PC budou hráči potřebovat o něco výkonnější hardware a to je přesně to, co oficiální systémové požadavky hry potvrzují.

Podle systémových požadavků této hry musíte mít NVIDIA GTX 1060 6GB nebo AMD Radeon R9 390, abyste mohli hru provozovat při minimálních specifikacích. Spolu s tím byste měli vybavit svůj počítač 8 GB RAM a procesorem Intel Core i5-6600 nebo procesorem AMD Ryzen 5 2500X.

Minimum :

    • Operační systém:  Windows 10 (pouze 64bitová verze)
    • Procesor:  Intel® Core ™ i5-6600 / AMD Ryzen ™ 5 2500X
    • Paměť:  8 GB RAM
    • Grafika:  @ 1080p NVIDIA GeForce® GTX 1060 6 GB / AMD Radeon ™ R9 390X (nebo ekvivalent s 4 GB VRAM)
    • DirectX:  verze 11
    • Úložný prostor:  30 GB volného místa
    • Zvuková karta:  kompatibilní s DirectX, doporučujeme sluchátka

Na druhou stranu, spučtění The Medium v nejlepší možné kvalitě bude vyžadovat grafickou kartu NVIDIA RTX 2070 spolu s procesorem Intel Core i5-9600 a 16 GB RAM. Ekvivalentní hardwarové kousky od AMD by mohly také spustit hru ve stejné kvalitě.

Doporučeno:

    • Operační systém:  Windows 10 (pouze 64bitová verze)
    • Procesor:  Intel® Core ™ i5-9600 / AMD Ryzen ™ 7 3700X
    • Paměť:  16 GB RAM
    • Grafika:  @ 1080p NVIDIA GeForce® GTX 1660 Ti / Radeon ™ RX Vega 56 | @ 4K NVIDIA GeForce® RTX 2070 / Radeon ™ RX 5700 XT
    • DirectX:  verze 12
    • Úložný prostor:  30 GB volného místa
    • Zvuková karta:  kompatibilní s DirectX, doporučujeme sluchátka
    • Další poznámky: NVIDIA GeForce® RTX 2080 pro 4K se zapnutým sledováním paprsků

I přes to, že jsou hardwarové specifikace poměrně náročné, tak hra bude na pevných discích zabírat pouze 30 GB, což je na dnešní hry poměrně málo. Díky tomu se dá tušit, že hra nebude příliš časově náročná a nabídne spíše kratší, o to možná intenzivnější zážitek.

Přečti si  Remake The Last of Us bude víc než jen jednoduchý vizuální upgrade

The Medium bude k dispozici na PC, PS5 a XSX na konci tohoto roku.