Šéf a spoluzakladatel studia Respawn Entertainment Vince Zampella přiznal, měli s hrou mnohem větší prodejní očekávání.

Zampela dodává, že hlavní vinu na nižších prodejních číslech měl především nevhodně zvolený termín vydání. V době kdy šel Titanfall 2 do prodeje vycházeli daleko větší značky, které ubrali řadu potencionálních kupujících. Zejména to byl Battlefield 1 a Call of Duty Infinite Warfare a to i přes to, že hra nebyla u fanoušků příliš úspěšná, ale v době vydání tomu bylo přeci jen jinak. Kdo ví zda na tom neměl svůj podíl i vydavatel kterým je EA.

“Bylo to složité okénko pro uvedení naší hry,” řekl Zampela.

Možná Respawn trochu vsázel na svou politiku bezplatného vydávání DLC a dodatečného obsahu, což nakonec hře i prospělo, ale nemělo to kýžený efekt v době vydání hry. To ovšem nic nemění na tom, že se hra měla prodávat lépe, protože je opravdu málo studií, které se o svou hru tak skvěle a příkladně starají jako právě Respawn Entertainment.

Přečti si  Warzone Season 3 Combat Pack je zdarma k dispozici pro předplatitele PlayStation Plus

Vince Zampelataké uvedl, že je pro ně Titanfall velmi důležitý i do budoucna a hodlají ho i nadále velmi aktivně podporovat.

Výsledek obrázku pro titanfall 2

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno