Společnost ViewSonic, přední světový dodavatel vizuálních řešení, zahajuje celosvětovou a celoroční kampaň s názvem ColorPro – „Rok barev“, která odstartovala 1. února a potrvá až do 1. listopadu 2021.

Kampaň si klade za cíl vytvořit digitální centrum pro tvůrce, aby zde mohli představit svou práci a stát se součástí větší komunity fotografů, designérů a umělců.

Účastníci budou mít každý měsíc za úkol zveřejnit své fotografie na Instagramu s hashtagem #MyVisionPrecisely a označit účet ViewSonic ColorPro. Z těchto uměleckých děl pak ViewSonic vyhodnotí nejlepší a vždy patnáctého každého měsíce vyhlásí vítěze, který získá profesionální displej ColorPro VP2785-2K. Na konci roku 2021 pak budou zveřejněna
umělecká díla, která budou u publika nejoblíbenější.

„Naše kdysi klidné a rozumné životy jsou již velmi dlouho negativně ovlivňovány pandemií, proto doufáme, že vyhlášení naší první celoroční kampaně „Rok barev“ pomůže, abychom
přes tento velký bezútěšný mrak spatřili paprsek slunečního světla a probarvili letošní rok pestrou paletou barev,“ uvedl Oscar Lin, vedoucí obchodní divize monitorů společnosti ViewSonic. „Naším cílem je povzbudit lidi z celého světa, aby spojili svou fantazii s krásou barev a naplnili náš Instagram energií pozitivity a inspirace. Těšíme se na jedinečná umělecká díla tvůrců z celého světa.“

V letošním roce bude instagramový účet ColorPro každý měsíc ve znamení jedné barvy, do které se oblékne celý obsah. Barvy nebyly vybírány náhodně, korespondují se svátky nebo s ročním obdobím spojeným s daným měsícem. Barvou první soutěže bude červená a jejího vítěze ViewSonic vyhlásí 15. března. Přihlášky jsou otevřené od 1. února až do konce měsíce.

Přečti si  Warzone Season 3 Combat Pack je zdarma k dispozici pro předplatitele PlayStation Plus

Abychom ukázali, jak se do kampaně zapojit, jsou leden a únor měsíce zkušebního provozu. Renee Robyn, renomovaná fotografka a digitální umělkyně ze Spojených států, je lednovým čestným hostem. Často se objevuje v příbězích na ColorPro Instagramu. Její umělecká díla ladí s lednovou barvou „ColorPro Blue“ a představí se na účtu Instagramu ColorPro. Barva měsíce února odpovídá jedné z barev Pantone pro rok 2021, „Illuminating Yellow“, která je spojena s optimismem a živostí.

Série profesionálních monitorů ColorPro kombinuje umění a vědu úchvatných barev. Monitory byly navrženy pro fotografy, grafické designery, editory videí a tvůrce. V rámci této kampaně požádala společnost ViewSonic 12 neuvěřitelně talentovaných influencerů z oblasti umění, aby vytvořili úchvatné realistické snímky s přesnými barvami. Tito umělci se také podělí o své názory na význam barev.

Přečti si  Nedostatek dodávek PS5 bude tento rok pokračovat sděluje finanční ředitel Sony

Zúčastněte se a staňte se součástí barevné palety. Chcete-li si prohlédnout další z nejnovějších přihlášených příspěvků, navštivte oficiální účet ColorPro na Instagramu.

Podrobnosti ke kampani „Rok barev”*

  • Soutěžní období: 1. února 2021–30. listopadu 2021.
  • Jak se přihlásit:
  1. Sledujte oficiální účet ColorPro na Instagramu.
  2. Uveřejněte fotografii související s barvou měsíce na veřejném účtu na Instagramu.
  3. Na fotografii označte oficiální účet Instagramu ColorPro.
  4. Označte hashtagem "#MyVisionPrecisely" a připojte označení země (např. #USA, #Japan) v popisku příspěvku.
  • Výběr vítězů: Všechny práce přihlášené do soutěže budou posuzovány na základě jejich celkového dopadu, originality, kreativity, barevnosti a odstínu. Vítězné dílo bude vyhlášeno prostřednictvím Instagramu 15. den každého měsíce.
  • Cena: profesionální displej ColorPro VP2785-2K pro jednoho vítěze každý měsíc.

*Soutěž organizuje a sponzoruje společnost ViewSonic International Corp. se sídlem v New Taipei City, Taiwan. Společnost ViewSonic International Corp. je dceřiná společnost společnosti ViewSonic Corp. Se sídlem v Kalifornii (USA).

Kompletní podmínky soutěže najdete ZDE.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno