V rozhovoru pro Kinda Funny Games šéf studia Ninja Theory Dom Matthews prozradil, že když byla v roce 2019 poprvé oznámena Senua’s Saga: Hellblade 2, nemělo studio kromě traileru pro hru nic připraveného.
Pro kontext: Senua’s Saga: Hellblade 2 byla původně oznámena spolu s Xbox Series X/S již v roce 2019 během tehdejšího předávání cen The Game Awards.
Na otázku, jak probíhal vývoj hry, Matthew uvedl, že studio skutečně začalo naplno vyvíjet Senua’s Saga: Hellblade 2 až poté, co bylo hotovo s Bleeding Edge v roce 2020.
„Od poslední hry [Hellblade] uplynulo sedm let, ale my jsme na ní [Senua’s Saga: Hellblade 2] pracovali kratší dobu,“ řekl Matthews. „Když jsme ji v roce 2019 oznámili, měli jsme ten trailer, ale to bylo opravdu všechno, co jsme ke hře měli. Věci nebyly rozpracované nad rámec tohoto bodu.“
„Tlačili jsme na to,“ odpověděl Matthews na otázku, jaký je to pocit, když byla hra oznámena společně s konzolí. „Byli jsme nadšeni kreativním nápadem, který jsme kolem toho měli.“
„Věc, o které přemýšlím každý den, když se ráno probudím, je, jak můžeme udělat skvělou hru a jak mohu pomoci zdejším opravdu skvělým lidem, aby jejich hru hrálo co nejvíce lidí,“ pokračoval Matthews.
Po zbytek rozhovoru Matthews pokračuje v povídání o různých aspektech hry Senua’s Saga: Hellblade 2, včetně podpůrných funkcí pro PC a vylepšení zvuku oproti předchozí hře.
Vydání hry Senua’s Saga: Hellblade 2 je naplánováno na 21. května. Hra vyjde na PC a Xbox Series X/S a bude také k dispozici prostřednictvím PC a Xbox Game Pass v den vydání. Začátkem tohoto týdne společnost Ninja Theory odhalila globální termíny uvedení hry na trh.