Kam se hrabe Kingdom Come: Deliverance se svým rozpočtem cca 300 miliónu korun, či dle magazínu Forbes 750 miliónů korun, obě čísla i jejich případné součty hravě strčí do kapsy raketa v podobě nákladů na Shadow of the Tomb Raider.

Eidos Montreal stojí za velmi očekávaným pokračováním dobrodružství Lary Croft s názvem Shadow of the Tomb Raider, který má být zatím nejtemnějším dílem z celé série. Eidos převzal výrobu této série od studia Crystal Dynamics, kteří stojí za rebootem této série a aktuálně pracuje na hře The Avengers, se kterou Eidos také pomáhá.

Eidos Montreal v současné době zaměstnává přes 500 talentovaných lidí a šém studia David Anfossi se nebál informovat o tom, na kolik vývoj posledního dílu Tomb Raidera řádově vyšel.

“Shadow of the Tomb Raider a jemu podobné AAA singleplayerové hry mají rozpočet kolem 75 až 100 milionů dolarů. To jsou však pouze náklady spojení s výrobou samotného titulu, k tomu si připočtěte dalších cca 35 milionů dolarů na propagaci”.

Přečti si  Armor v Ratchet & Clank: Rift Apart nebude naštěstí jen kosmetický

Je jasné, že takovéto finanční nároky vytváří značný tlak na celý vývojářský tým, protože stačí sebemenší zaváhání a tato obří investice se může stát pro studio i investory fatální.

Je tak velmi obdivuhodné, že studio je schopno vytvářet takto náročný projekt a vedle toho ještě pomáhat s výrobou projektu The Avengers a navíc pracovat na dalším dosud neohlášeném titulu.

Shadow of the Tomb Raider vychází 14. září na PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno