„Udělali jsme ohromující optimalizaci a doslova roztrhli engine pomocí otvíráku na konzervy, abychom umožnili hře využívat všechna možná jádra CPU na všech platformách,“ říká zakladatel a ředitel hry Mundfish Robert Bagratuni.

Kolem her, které vycházejí jako cross-gen tituly, vždy bývají nějaké otazníky, a jak nám v průběhu let ukázaly některé nešťastné příklady, poměrně málo takových vydání je na starším hardwaru výrazně horších. Dlouho očekávané Atomic Heart společnosti Mundfish se konečně spustí příští měsíc a podle vývojáře se střílečka nezařadí do seznamu výše uvedených příkladů.

V nedávném rozhovoru pro Wccftech, když byl dotázán na verzi hry pro PS4 a Xbox One, zakladatel a herní ředitel Mundfish Robert Bagratuni slíbil „ohromující optimalizaci“ na konzolích poslední generace a vysvětlil, že vývojář „doslova roztrhal engine“ s cílem „využívat všechna možná jádra CPU na všech platformách naplno“.

Přečti si  Gran Turismo 7 – Update 1.46 přidává nové vozy včetně Škody Vision

Určitě jsme provedli ohromující optimalizaci a doslova roztrhli engine pomocí otvíráku na konzervy, abychom umožnili hře naplno využívat všechna možná jádra CPU na všech platformách,“ řekl Bagratuni. „Přesunuli jsme spoustu kritického kódu do asynchronních vláken. Kód tradičně běží pouze na vlákně hry v Unreal Engine. Byla to výzva a ne snadná věc. Ale stálo to za to. Nic nenaznačuji, ale byli jsme schopni spustit hru i na zařízení se 3 jádry.

Nedávno bylo potvrzeno, že na PC bude Atomic Heart obsahovat podporu pro DLSS 3, přičemž byl také vydán nový trailer, který ukazuje implementaci vizuálů s paprsky.

Atomic Heart vychází 21. února pro PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One a PC. 

6 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno