Senior designový ředitel Ripple Effect Studios, Justin Wiebe, prostřednictvím řady tweetů potvrdil, že se tým soustředí na řešení klíčových problémů hry a zároveň pracuje na lepší komunikaci s komunitou.

Na Battlefieldu 2042 se musí pracovat dnem i nocí, aby se hra vzpamatovala z neuspokojivého stavu, na který hráči, ale i někteří vývojáři poukazují. Zatímco DICE oznámilo, že hráči mohou očekávat nový patch pro hru někdy v březnu tohoto roku, který také přidá vylepšenou výsledkovou kartu, hráči byli velmi hlasití, když dali týmu z DICE i Ripple Effect Studios vědět, že komunikace od týmu prostě nestačí. Jeden z vývojářů si je toho vědom a také se k tomu vyjádřil.

Na Twitteru se hlavní ředitel designu Battlefield: Portal v Ripple Effect Studios, Justin Wiebe, zmínil, že vývojářský tým pracuje na zajištění lepší komunikace a transparentnosti, pokud jde o problémy, které týmy řeší, a to i přesto, že mu není dovoleno aby toho řekl více, těší se, že se brzy podělí o další podrobnosti.

Přečti si  Star Wars Jedi: Survivor se 25. dubna připojí k EA Play

Navíc prostřednictvím dalšího tweetu Wiebe uvedl, že i když tým nemůže komentovat budoucí obsah pro herní režim, potvrdil, že tým pracuje na problémech, které jsou jádrem zpětné vazby, kterou obdrželi.

To jsou skvělé zprávy vzhledem k nedostatečné komunikaci, kterou komunita od týmu dostává. Vzhledem k aktuálnímu stavu hry byla první sezóna hry posunuta zpět na začátek léta. To vše nebrání EA ve ztrátě důvěry ve hru, protože stále věří, že hra bude z dlouhodobého hlediska fungovat skvěle.

Battlefield 2042 je nyní k dispozici pro konzole a PC.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno