Správce komunity Caden House říká, že poskytnutá zpětná vazba „byla rozhodně prospěšná“. Vysvětlil také různé provedené změny.

V posledním živém vysílání Mive Studios k nadcházejícímu remaku Dead Space se diskutovalo o zvuku a tom, jak byl použit k vytvoření strašidelného zážitku. Samozřejmě také předvedli nové zvuky při střelbě z Plasma Cutter a Pulse Rifle, které se lišily od originálu. Ne každému se tyto změny zamlouvaly, takže Motive Studios vzalo zpětnou vazbu v úvahu a provedlo změny.

Od té doby byl zveřejněn nový tweet ukazující rozdíly ve zvuku, který můžete vidět níže. V příspěvku na Redditu to komentoval komunitní manažer Caden House: „Je pro nás důležité slyšet vaše myšlenky a přijímat vaši zpětnou vazbu. Když jsme vám ukázali plazmovou řezačku a pulsní pušku, ne každý ji uvítal a objevila se hrstka kritiky, že by mohly být ještě lepší.

Věříme, že poskytnutá zpětná vazba byla rozhodně důležitá a přečtení komentářů k tomu, co bylo zdůrazněno, jsme provedli několik úprav, o kterých si myslíme, že to vylepšují! Vše je však stále ve vývoji, takže to mějte na paměti.“

House dále vysvětlil změny a poznamenal, že: „Pocit síly ze zbraní přichází s plným zážitkem, protože to nejsou jen základní zvuky, které uslyšíte, ale také dopad na povrchy a vlivy na prostředí. Všimnete si, že frekvenční rozsah Plasma řezačky byl znovu vyvážen. Celkově to lépe odpovídá onomu „pocitu“, který tolik z vás zmínilo u originálu.

U Pulsní pušky nyní můžete slyšet, že rytmus je trochu chaotičtější a není tak přesný jako u předchozí verze. Je tu o něco větší objem z reakce prostředí a také více zpětné vazby z povrchových dopadů.“

Přečti si  RECENZE: Asus ROG Keris II Ace - Nová lehká herní myš s řadou skvělých technologií

Další vývojářský livestream je naplánován na květen a zaměří se na umění remaku.

Remake Dead Space je nyní ve vývoji pro konzole a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno