Voláme všechny velitele! World of Tanks představuje zbrusu nový soutěžní herní režim Onslaught (Nápor).

Od 12. do 21. listopadu dostanou tankisté šanci zúčastnit se zápolení ve zcela novém herním režimu. Bitvy v Náporu se budou odehrávat ve formátu 7×7 pouze ve vozidlech úrovně X a budou probíhat během sezóny Griffin. Režim obsahuje mnoho nových herních mechanik a mezi velkým množstvím odměn najdou hráči unikátní progresivní 2D styly, které zvýrazní jejich úspěchy.

Nové herní mechaniky byly zavedeny tak, aby režim poskytoval tankistům optimální prostředí pro rovnocenné soupeření. Všechny změny jsou navrženy tak, aby ještě více zvýšily konkurenceschopnost hry Nápor. Matchmaker bude vybírat spojence i soupeře pro týmy na základě systému hodnocení režimu. Během odpočítávání před vstupem do bitvy si hráči budou moci v předbitevní lobby vybrat jiné vozidlo úrovně X nebo přepnout na jinou sadu vybavení, nábojů a spotřebního materiálu.

Přečti si  Star Wars Outlaws obsahuje hratelný Sabacc (karetní hru)

Všechna vozidla v tomto novém režimu mají své vlastní bojovou úlohu a ty mají jedinečnou dovednost se třemi úrovněmi nabíjení, kterou mohou hráči využít ke strategickému plánování a vylepšování během bitvy. Namísto klasických čet pro tři hráče obsahuje Nápor čety pro dva hráče a nabízí možnost vytvořit tým sedmi velitelů a bojovat proti soupeřově super četě.

Aby byly bitvy ještě nepředvídatelnější, bude Onslaught obsahovat mechaniku nazvanou Mlha války. Na začátku bitvy nebudou týmy znát polohu a sílu (tj. typy a modely vozidel) nepřátelských sil, dokud je nespatří.

Napínavý režim nabídne dvě linie odměn. První linie obsahuje jedinečné progresivní 2D styly, prvky Dog Tag a další prvky a je založena na hodnosti hráče. Druhá linie obsahuje tradičnější, hodnotnější odměny, jako jsou dluhopisy a kusy vybavení, a je založena na počtu vítězství.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno