Posledních zhruba 10 dní bylo pro fanoušky Xboxu jako na horské dráze. Začátkem tohoto měsíce se zelený tým dostal do řečí kvůli zvěstem, že vše od Starfieldu, přes Indiana Jonese až po Gears of War bude multiplatformním zážitkem. Jistě, některé z těchto zvěstí byly později odvolány, ale i tak se zvedl přízrak budoucnosti třetích stran s tím, že se Xbox vymaní z hardwarového byznysu. Jak to tedy bude?

Naštěstí se dnes vedení Xboxu Phil Spencer, Matt Booty a Sarah Bondová zasadili o to, aby v nejnovějším díle oficiálního Xbox Podcastu poskytli nějaké vysvětlení. Dobrou zprávou je, že Microsoft potvrdil svůj závazek k výrobě hardwaru Xbox, ale že již nebude hlavním zaměřením společnosti, přičemž Microsoft slíbil, že svou platformu přenese na co nejvíce různých obrazovek. Než se dostaneme hlouběji k podrobnostem, můžete se sami podívat na obchodní aktualizaci níže.

Současná prezidentka Xboxu Sarah Bondová ujistila fanoušky, že hardware Xboxu se nikam nechystá a stále bude poskytovat „stěžejní a zásadní“ zážitek z Xboxu. Dále naznačila, že se o letošních prázdninách podělí o „vzrušující věci“ týkající se hardwaru – možná o uniklou plně digitální revizi Xboxu řady X – a že pracují na nové generaci Xboxu, která přinese „největší technický skok, jaký jste kdy v hardwarové generaci viděli“.

Přečti si  Death Stranding 2 vypadá v nových záběrech z TGS 2024 ještě bláznivěji než první díl

Když se podíváme na náš hardware, je to skutečně […] místo, kde získáte nejvlajkovější, nejzásadnější zážitek z Xboxu. A představuje také cíl pro vývojáře. Naši vývojáři mohou vytvářet hry podle specifikací našeho hardwaru a my investujeme do toho, aby při jejich tvorbě byly hry na našem hardwaru skvěle spustitelné, ale aby byly také přístupné na jakékoli obrazovce díky všem ostatním investicím, které jsme vynaložili.

A další nás čekají. V oblasti hardwaru se chystá několik zajímavých věcí, o které se podělíme o letošních prázdninách, a také investujeme do plánu nové generace. A tam se opravdu soustředíme na to, abychom přinesli největší technický skok, jaký jste kdy v rámci generace hardwaru viděli, a díky tomu byli lepší hráči i tvůrci a jejich vize, které vytvářejí.

Přečti si  Valorant přechází na Unreal Engine 5 s "novými herními zážitky"

No tak dobře! To tak trochu odporuje nedávným předpovědím, že budoucí konzole budou mít menší nárůst výkonu, ale předpokládám, že nejlepší je získat informace z těch pravých úst. V návaznosti na Bondino prohlášení Phil Spencer dále zdůraznil důležitost zpětné kompatibility a přenesení hráčských knihoven do další generace, což naznačil, že bude součástí příštího Xboxu. V samostatném rozhovoru pro The Verge Spencer také uvedl, že by rád, aby budoucí hardware nabízel více unikátních funkcí, ačkoli na přímý dotaz nechtěl potvrdit nic konkrétního, jako například handheld Xbox.

[Skutečně] přemýšlíme o vytvoření hardwaru, který by se prodával hráčům díky jedinečným aspektům hardwaru. Je to něco jako uvolnění tvůrčích schopností našeho hardwarového týmu, ze kterého jsem opravdu nadšený.

Nyní, když se prach usadil a my skutečně víme, jaké jsou plány společnosti Microsoft, co si myslíte o budoucnosti Xboxu? Jste ohledně budoucího hardwaru optimističtí?

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno