Generální mananager Dice Oskar Gabrielson vydal tiskové prohlášení, v němž informuje o tom, že prozatím došlo k vypnutí mikrotransakcí ve Star Wars Battlefront II, které dnes oficiálně vychází.

V tiskové zprávě konkrétně uvedl:

„Děkujeme vám všem v naší komunitě za to, že jste tak vášniví fanoušci. Naším cílem bylo vždy vytvořit pro všechny z vás nejlepší možnou hru a to jak pro fanoušky Star Wars, tak i pro všechny hráče. Dali jsme si závazek neustále poslouchat fanoušky i herní komunitu a vyladit hru podle toho jaká je hráčská odezva, což bylo také vidět na množství úprav, které jsme v posledních týdnech učinili.

Ale když se blížíme k celosvětovému uvedení na trh, je jasné, že mnozí z vás mají pocit, že ve hře stále existují věci, které je třeba upravit. Slyšeli jsme řadu obav, že by potenciální hráči měli ve hře nespravedlivé výhody, což by vedlo k zastínění jinak skvělé hry. Toto nikdy nebylo naším záměrem a je nám líto, že jsme to neudělali správně.

Slyšíme vás velmi hlasitě a jasně, takže vypínáme všechny mikrotransakce ve hře. Nyní budeme trávit více času naslouchání komunity, úpravou, balancováním a laděním hry. To znamená, že možnost zakoupení krystalů ve hře je nyní offline a veškerý progres bude získáván pouze prostřednictvím hry. Možnost zakoupit krystaly ve hře bude k dispozici později, ale až poté, co ve hře provedeme změny. Budeme vás informovat o všech podrobnostech, které s touto prací budou souviset.

Star Wars Battlefront II je třikrát větší než předchozí hra, přináší k životu zcela nový Star Wars příběh, vesmírné bitvy, nové epické multiplayerové bitvy a spoustu free obsahu. Chceme abyste si hru užili, takže prosím nechte svým myšlenkám nadále volný průběh. Budeme vás nadále informovat o našem pokroku.“

Je jasné, že EA má obavy nejen o značku Star Wars, která je továrnou na peníze, ale také o svou základnu hráčů. Zatím společnost udělala jeden krok zpět, aby se celá situace uklidnila. To je hlavní důvod proč Dice zatím vypnulo možnost nakupovat bedýnky a prozatím tak Star Wars Batttlefront II přestává být pay 2 win titul. Otázkou je jak Dice s EA mikrotransakce změní, zda budou mít jen kosmetické využití, či zda zachovají určitou možnost zrychlení postupu ve hře.

Přečti si  RECENZE: Dragon's Dogma 2 - Kde je ta desítka?

Zatím se zdá, že hráči a média vyhráli bitvu, ale rozhodně ne válku, protože válka s mikrotransakcemi a pay 2 win systémy bude opravdu dlouhá napříč celým herním světem.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno