Game Developers Conference zveřejnila zajímavé výsledky průzkumu o stavu herního průmyslu, které přinesly zajímavá zjištění v různých oblastech.

V jednom z průzkumů se vývojářů ptali na různé aspekty vývoje her, a to jak na marketing, tak i na způsob vydávání her. Výsledky jsou v obou případech přinejmenším zajímavé. Firmám tedy položili jednoduchou otázku, kterou zjišťovali, jaké služby využijí pro vydání jejich další hry. V rámci marketingu se zjistilo, že více než třetina respondentů si marketing pro svou další hru zajišťuje sama.

Výsledky průzkumu jsou následující:

1. 38% respondentů si zajišťuje marketing sama.
2. 34%  si platí PR či marketingového odborníka a to jak na plný tak i částečný úvazek
3. 11% si platí externí marketingovou či PR firmu.

Odpovědi, které byly zaměřeny na spolupráci s vydavateli, přinesly ještě zajímavější výsledky. Minimum respondentů má zajištěnou podporu svých nadcházejících titulů od vydavatelů a jde raději vlastní cestou:

1. 17% pracuje s vydavatelem, který jim pomáhá s vývojem přímou finanční podporou, za což si nárokuje provizi z prodeje.
2. 6% pracuje s vydavatelem, který si vezme část zisků z prodeje, ale nedal přímou finanční podporu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno