Po nedávném, pravděpodobně nechtěném, vyzrazení na stránkách Microsoftu byl vývoj remasteru oznámen i na oficiálním Twitter účtu Kingdoms of Amalur. Byl potvrzen podtitul Re-Reckoning a zatím víme, že remaster bude obsahovat podle očekávání přepracovanou grafiku, zdokonalenou hratelnost a všechna DLC.

Původní hra Kingdoms of Amalur: Reckoning vyšla v roce 2012 na PC, Xbox 360 a PS3. Přestože prodeje nebyly úplně špatné (přes milion prodaných kusů), vlastník IP, společnost 38 Studios se dostala do finančních potíží. V roce 2018 koupila práva THQ Nordic a již v ten moment se o možném remasteru nebo oživení značky jiným způsobem začalo čile spekulovat.

Na veřejnost se dostalo několik screenshotů, stručný popis hry a především plánované datum vydání. To je stanoveno na 18. srpna 2020 a hra by měla být k dispozici na Xbox One, PlayStation 4 a PC.

Připomeňme si , že hra ve své době stavěla především na vývoji RPG charakteru, možnosti výběru schopností podle toho, za jakou třídu chcete hrát a velké množství kombinací dovedností, schopností, zbraní a způsobu boje. Zajímavě pojatá byla plynulá kombinace klasických útoků s použitím magie. O kostru příběhů a definici zákonitostí světa, kde se hra odehrává, se postaral R. A. Salvatore (můžete znát jako autora u nás vydávaných knih série Forgotten Realms). S vizuálním stylem zase pomáhal duchovní otec Spawna, autor mnoha příběhů o Spider-Manovi, komiksový kreslíř a scenárista Todd McFarlane. A v neposlední řadě známých a zvučných jmen  se na vývoji podílel Ken Rolston, lead designer projektu Elder Scrolls IV: Oblivion.

Přečti si  Star Wars Jedi: Survivor se 25. dubna připojí k EA Play

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning vychází 18. srpna 2020 na Xbox One, Playstation 4 a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno