Generální ředitel studia BioWare, Casey Hudson, v blogu napsal, že vývojový tým bude v nadcházejících měsících pracovat na „dlouhodobějším přepracování“ hry.

Když Anthem vyšel, bylo jasné, že se jedná o nedodělanou hru, která je ušitá velmi horkou jehlou. Hře scházel v každém směru obsah a vyváženost a tento stav bohužel trvá do dnes, nemluvě o tom, že pokud si hru nes zapnete, tak zjistíte, že v ní stále probíhá vánoční event.

I přes všechny informace o tom, že hru nikdo nehraje, tak BioWare i vydavatel EA opakovaně prohlašují, že hru budou dlouhodobě podporovat. Včera, téměř 12 měsíců po vydání, generální ředitel BioWare Casey Hudson informoval o tom, co bude s hrou dál. Studio údajně pracuje na dlouhodobém redesignu.

Za poslední rok tým tvrdě pracoval na zlepšení stability, výkonu a celkové kvality života a zároveň přináší tři sezóny nového obsahu a funkcí. Také jsme slyšeli vaši zpětnou vazbu, že Anthem potřebuje uspokojivější zážitek z lootování, lepší dlouhodobou progresi a plnější endgame. Uvědomujeme si, že ještě zbývá vykonat zásadnější práci, aby se naplno využil potenciál této zkušenosti, a to bude vyžadovat podstatnější zásah než aktualizaci nebo rozšíření. V příštích měsících se zaměříme na dlouhodobější přepracování hry, konkrétně na znovuobjevení základní herní zápletky s jasnými cíli, motivaci výzev a postupu s smysluplnými odměnami – při zachování legrace z létání a boje v obrovském fantasy prostředí. A abychom to řádně udělali, uděláme něco, co bychom chtěli udělat poprvé – dát soustředěnému týmu čas vyzkoušet a iterovat, zaměřit se nejprve na hru.“

Hudson dodal, že Anthem prozatím zůstane v aktuálním stavu a nebude mít plnohodnotné období aktualizací obsahu, jak bylo původně plánováno, aby se vývojový tým mohl soustředit na redesign hry. „Budeme pokračovat ve hře s událostmi, obnovováním obchodu a revizí minulého sezónního a kataklyzmatického obsahu – počínaje naším výročí ke konci měsíce,“ napsal Hudson .

Přečti si  RECENZE: Stellar Blade - Kočičí ouška a povolení zabíjet

Podrobnosti o tom, co tento přepracování přinese, jsou však stále nejasné. Hudson však alespoň uznal, že počáteční proces vývoje Anthem nebyl tím, čím by měl být.

Otázkou je zda to má vůbec ještě nějaký smysl? Podle nás ne, ale kdo ví možná se hra zvedne podobně jako No Man’s Sky.

Anthem je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno