Red Dead Redemption 2 nemusí být pro PC hráče pouhým snem, alespoň to naznačuje uživatel BlackScout na GTAForums, který zjistil, že oficiální mobilní aplikace ke hře obsahuje řadu parametrů a funkcí pro PC.
Některé z nich jsou obzvláště zajímavé, jako jsou různá přednastavená nastavení (od Low do Ultra, stejně jako uživatelská předvolba pro manuální ladění) a různá pokročilá grafická nastavení podobná těm, které znají hráči na PC. Dále je tu také zmínka o technologii NVIDIA TXAA,která je již uvedena v PC verzi Grand Theft Auto V. Vzhledem k tomu, že TXAA je technologie pouze pro PC, není šance, že by to mohlo mít jakoukoliv spojitost s herními konzolemi a to ani nadcházející generace, která má opět stát na základech AMD.
I když zatím nebylo PC vydání hry oficiálně oznámeno, dá se tušit, že se nakonec majitelé POC dočkají podobně jako tomu bylo v případě GTA V. Ba co více dá se také předpokládat, že Rockstar Games vydají následně RDR 2 i na nové konzole.
Na všechny řetězce se můžete podívat níže, ale dá se předpokládat, že vám toho příliš neřeknou.
Red Dead Redemption 2 je nyní k dispozici na PS4 a Xbox One.
Offset: 38315553 - kSettingLevel_Low
Offset: 38315571 - kSettingLevel_Medium
Offset: 38315592 - kSettingLevel_High
Offset: 38315611 - kSettingLevel_Ultra
Offset: 38315631 - kSettingLevel_Custom
Offset: 38315652 - kSettingLevel_Special
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_checkerboardEnabled 0000000002B669D8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_cityDensity 0000000002B66640
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_dof 0000000002B66820
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_dofHighResEnabled 0000000002B66848
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_dxVersion 0000000002B66568
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_eAPI 0000000002B66B10
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_fxaaEnabled 0000000002B66938
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_hdStreamingInFlight 0000000002B66870
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_lightingFogVolumes 0000000002B66A28
a další...