The Surge, jeho pokračováním a původním Lords of the Fallen vyvinul Deck13 v posledních letech řadu solidních Soulslike her, ale s nadcházejícím vydáním chce nabídnout hráčům něco zcela jiného.

Akční RPG Atlas Fallen vypadalo před uvedením na trh jako zajímavá vyhlídka, a to díky svému odlišnému prostředí a příslibu vzrušujícího boje, zatímco vizuální aspekty zážitku také na hráče zapůsobily, minimálně z toho, co bylo předvedeno.

Ale jak přesně můžeme očekávat, že hra poběží na konzolích? Kreativní ředitel Atlas Fallen a výkonný ředitel Deck13 Jan Klose v nedávném rozhovoru pro GamingBolt potvrdili, že na PS5 a Xbox Series X/S bude akční RPG obsahovat režim kvality, ve kterém bude hra běžet ve 4K a 30 FPS a výkonový režim, který bude cílit na 1440p a 60 FPS. Mezitím na Xbox Series S hra poběží ve „stabilním“ rozlišení 1080p a 60 FPS.

Přečti si  Evakuace započne v červnu

Klose také potvrdil, že Atlas Fallen bude obsahovat podporu pro dynamické škálování rozlišení, což pomůže „udržet snímkovou frekvenci na vysoké úrovni v situacích náročných na data“.

Atlas Fallen má vyjít 10. srpna pro PS5, Xbox Series X/S a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno