první ročník esportové události Big Match ve FIFA 22 patřil „Kobbymu“.

Kalendář esportových turnajů se letošní podzim rozrost o novou příležitost pro poměření sil. V sobotu 6. listopadu se totiž odehrál historicky první Big Match na fotbalovém simulátoru FIFA 22. Prvenství z turnaje, v němž se hrálo o 50 000 Kč, si odnesl Martin „Kobby“ Strnad z týmu SKS.

Akce proběhla v režii týmu Entropiq a hlavního partnera McDonald’s, který na jeden den proměnil svou pražskou restauraci v gamingovou arénu.
V turnaji Big Match se utkalo šestnáct hráčů z České republiky a ze Slovenska, deset z nich prošlo online kvalifikací, šest bylo do utkání exkluzivně pozváno.

V prvním ročníku tak síly poměřili zástupci esportových týmů ACS, FCVP, SINNERS, SAMPI, Entropiq, SKS, CRYPTOVA, FC Jablonec, DGGesports FC a Sigma Olomouc.

O prvenství se ve finálovém turnaji nakonec utkali Martin „Kobby“ Strnad a Matěj „Matjes“ Dunka, po celkové součtu bodů a vstřelených branek 3:2 vyhrál první jmenovaný, který prošel celým turnajem bez jediné prohry. „Turnaj se mi moc líbil, po dlouhé době zase akce, kde byli lidi a fandilo se, mám ohromnou radost, že se mi po delším čase podařilo vyhrát tak velký turnaj a získat krásnou trofej. Je to pro mě velká úleva a doufám, že nebude tenhle ročník poslední,“ hodnotí Martin „Kobby“ Strnad.

Přečti si  RECENZE: MotoGP 24 - Závody v začarovaném kruhu

Třetí místo potom patří Dominiku „Seronovi“ Čermákovi.

Kromě fotbalových utkání nabídl program turnaje, který se odehrával v restauraci McDonald’s ve Vodičkově ulici a byl určen i široké veřejnosti, také doprovodný program. V rámci toho se představili zástupci českého gamingu a osobnosti jako Jirka Král, Jakub Kohák, fotbalista Tomáš Ujfaluši, rapper Renne Dang a další. Celý den byl také online streamován.

Do světa esportu vstoupila společnost McDonald’s již na jaře 2020, kdy se stala partnerem charitativního turnaje Entropiq. „Esport je v současnosti jedním z nejrychleji rostoucích trhů a fenoménem poslední doby. Pro nás jako značku je to skvělá příležitost, jak oslovit specifickou cílovou skupinu a prezentovat značku McDonald‘s jako moderní brand, který je součástí soudobého zábavního průmyslu,“ říká Ladislav Doležal, Marketing Supervisor společnosti McDonald’s.

A vzhledem k tomu, že se (poměrně nečekané) spojení setkalo s úspěchem, uzavřely tyto dva subjekty na podzim kontrakt o dlouholeté spolupráci. Jejím vrcholem je právě turnaj Big Match, který je unikátní jak pro českou, tak i celosvětovou scénu. „Projekt Big Match považuji za mimořádně povedenou akci. Jsem rád, že i přes nelehkou dobu dokázali fanoušci esportu, týmu Entropiq a zákazníci McDonald’s vytvořit výbornou soutěžní atmosféru. I sledovanost přímého přenosu na sociálních sítích, speciálně na kanálu Twitch, předčila veškerá naše očekávání. Partnerství Entropiq týmu s tak významnou značkou, jakou je McDonald‘s, si opravdu vážíme. Spolupráce funguje jak profesně, tak lidsky, a tak už teď se těšíme na další společné projekty,“ říká Martin Kabrhel, zakladatel esportové organizace Entropiq.

Přečti si  Další Tomb Raider bude mít otevřený svět a bude se odehrávat v Indii

 

Relativně nezvyklý koncept, kdy se celý turnaj odehrál ve speciálně a pro tyto účely přestavěné restauraci, se setkal s úspěchem, z čehož jsme nadšení. Právě proto už nyní, jen pár dní po uskutečnění turnaje, přemýšlíme, jak naše partnerství s Entropiq a obecně začlenění do esportové a gamingové sféry posunout dál, jakou další akci můžeme fanouškům i našim zákazníkům nabídnout,“ doplňuje Doležal.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno