Online multiplayerovou hru vydal Blizzard v roce 2016 a od té doby se hra těší stále většímu publiku. Málokdo ale ví, že Overwatch vzešel z velmi rozpracovaného MMO projektu s názvem Project Titan, který nakonec společnost odpískala a řadu postav i nápadů přenesla právě do hry Overwatch.

Minulý týden probíhal v San Franciscu tradiční BlizzConu, na kterém během diskusního panelu dal Blizzard možnost nahlédnout fanouškům pod pokličku vývoje této úspěšné střílečky. Celý panel vedl Jeff Kaplan, který předvedl velmi rané verze hry a vysvětlil, že hratelnost a fyzika byla pro vývojáře naprostou prioritou.

Jeff také informoval o tom, že hra v průběhu vývoje měla hned několik verzí, z nichž nakonec vzešlo to co řada fanoušků Overwatch má tak rádo. Studio na hře pracovalo již od roku 2013, kdy ukončilo vývoj Projectu Titan a přesouvalo použitelné věci jako i hrdinku Tracer směrem ke hře Overwatch.

Přečti si  Avatar: Frontiers of Pandora přidává režim 40 FPS na PS5 a Xbox Series X/S

Celkem 13 minut dlouhé video odhaluje téměř vše od raných testovacích fází postav, střelby, fyziky, map až po první herní test a následné finále představující současný stav hry.

https://youtu.be/sU37ltp-1VE

Podívat se také můžete na starší video ke zrušenému Projectu Titan.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno