V nedávném rozhovoru pro Polygon se generální manager Mark Noseworthy rozpovídal o budoucnosti Destiny a reagoval na otázku hráčů, proč nemůže Destiny 2 zůstat jako jedna neustále se rozšiřující hra.

Již v prvním Destiny bylo do hry přidáno několik rozšíření a narazili jsme tam na kapacitní problémy u starších generací konzolí a právě proto například na PS3 a Xbox 360 nevyšlo poslední rozšíření Rise of Iron. Destiny tehdy dostalo 4 větší, či menší rozšíření a několik dalších updatů. A velmi podobný scénář se může stát i teď. Již nyní má Destiny 2 čtyři velká rozšíření a 7 sezonu, kde každá přinesla nové zbraně a vybavení pro Crucible, Vanguard i Gambit. Poslední rozšíření Forsaken, přineslo hned dvě nové oblasti a mnoho questů.

Přečti si  Červnové oznámení Gears 6 zdánlivě teasuje herec JD Fenixe

To vše velmi nafukuje už tak velkou hru. V současnosti má Destiny 2 již něco málo přes 100GB a to současným hráčům, kteří mívají pouze 500GB kapacitu konzole zabere většinu HDD a více než 4 hry o velikosti Destiny si nezahrají.

„Destiny je velká hra. Ne jen ve smyslu velikosti a komplexnosti hry, ale i co se kapacity na discích hráčů týče. Není dobře udržitelné aby hra rostla donekonečna. řekl Mark Noseworthy

To se však s příchodem nové generace konzolí může změnit.

Destiny 2 je dostupné na platformách PC, PS4 a Xbox One. Již v září vychází rozšíření Destiny 2: Shadowkeep

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno