Vypadá to, že Bungie podporuje svůj vývojářský tým někým, kdo je velmi obeznámen se střílečkami pro více hráčů, Andrew Witts, bývalý herní designér pro Rainbow Six Siege, potvrdil, že se připojil ke studiu, aby pracoval na nedávno oznámeném Marathonu.

V oznámení Witts potvrdil, že spolupracuje s Bungie jako ředitel herního designu Marathonu.

https://twitter.com/RevivedAntihero/status/1679993683549249536?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1679993683549249536%7Ctwgr%5E4e53f1e9a3a9e1ed46c3b1d7876167150357002a%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fmp1st.com%2Fnews%2Fformer-fortnite-and-r6-siege-gameplay-designer-joins-bungie-as-gameplay-design-director-for-marathon

Kromě Rainbow Six Siege Witts také pracoval na Fortnite a jako multiplayer Lead na Halo. S Wittsovým pozadím je to dobré znamení pro nadcházející hru Bungie.

I když se o Marathonu kromě zveřejněného traileru moc neví , zde jsou informace sdílené studiem:

Marathon, nová sci-fi extrakční střílečka a první zcela nový projekt studia za více než deset let. Marathon je v současné době ve vývoji pro PlayStation 5, Xbox Series X|S a PC s plným cross platformním ukládáním a crossplayem. Zatím nebylo oznámeno žádné datum vydání. Současně s oznámením vydalo Bungie první CGI trailer ke hře, který ukazuje první pohled na svět Marathonu, pohled na postavy hráčů – ve hře známé jako „Runners“ – a odvážný vizuální styl hry.

Přečti si  Do World of Warships: Legends připlouvají japonské lehké křižníky

Marathon nemá žádné datum vydání, ale je potvrzen pro PS5, Xbox Series X|S a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno