Bývalý vývojář DICE, který ve studiu pracoval 13 let, než odešel z DICE, nedávno na Twitteru řekl, že Battlefield 2042 „nikdy neměl velkou šanci být skvělou hrou při vydání“.

Ex-Senior Software Engineer v DICE (nyní v Epic Games jako Senior Backend Engineer) řekl, že hra měla „mnoho iterací“ a „termín vydání se nikdy příliš nezměnil“.

První úniky během vývoje Battlefield 2042, které pocházely ode mě na nyní ukončeném účtu na Twitteru, nastínily obrovskou zničitelnost prostředí hry, počasí a další. Tyto detaily se bohužel nikdy nenaplnily.

Až pár měsíců po uvedení hry se zjistilo, že tyto detaily pocházejí z vnitřních částí hry, což potrápilo Battlefield 2042 v jiném světle a je pravděpodobně jednou z těch „mnoha opakování“, které Bodin zmiňuje.

Přečti si  Batman: Arkham Shadow ohlášen pro Meta Quest 3, vychází letos

Battlefield 2042, který byl původně považován za Battle Royale, během svého vývoje několikrát změnil směr. Interní dokumenty z roku před vydáním ukázaly hru také v jiném světle. S velkými povětrnostními událostmi včetně tsunami, erupcí sopek a tak dále.

Na mém YouTube kanálu můžete vidět 30minutové video o vývoji Battlefield 2042„, píše Tom Henderson.

Pokud jde o budoucnost franšízy Battlefield, tak generální ředitel EA Andrew Wilson konečně prolomil mlčení ohledně otázek kolem Battlefieldu a řekl, že franšíza se vrátí „zcela novým způsobem“.

Vedoucí tým Battlefieldu nyní tvoří bývalý šéf Call of Duty Byron Beede a Vince Zampella z Respawn Entertainment. Kromě toho bude Rebecka Coutaz šéfovat švédskému studiu DICE a Christian Grass povede studio Ripple Effect. Alex Seropian, který spoluvytvořil Halo, zůstane šéfem Battlefield Mobile studia Industrial Toys. Začátkem tohoto roku veterán z Battlefield Lars Gustavsson, známý také jako Mr Battlefield, nedávno opustil DICE  a založil své vlastní studio TTK Games.

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno