Bývalý vývojář DICE, který ve studiu pracoval 13 let, než odešel z DICE, nedávno na Twitteru řekl, že Battlefield 2042 „nikdy neměl velkou šanci být skvělou hrou při vydání“.

Ex-Senior Software Engineer v DICE (nyní v Epic Games jako Senior Backend Engineer) řekl, že hra měla „mnoho iterací“ a „termín vydání se nikdy příliš nezměnil“.

První úniky během vývoje Battlefield 2042, které pocházely ode mě na nyní ukončeném účtu na Twitteru, nastínily obrovskou zničitelnost prostředí hry, počasí a další. Tyto detaily se bohužel nikdy nenaplnily.

Až pár měsíců po uvedení hry se zjistilo, že tyto detaily pocházejí z vnitřních částí hry, což potrápilo Battlefield 2042 v jiném světle a je pravděpodobně jednou z těch „mnoha opakování“, které Bodin zmiňuje.

Přečti si  Star Wars Outlaws má "největší marketingovou kampaň pro hru Ubisoftu"

Battlefield 2042, který byl původně považován za Battle Royale, během svého vývoje několikrát změnil směr. Interní dokumenty z roku před vydáním ukázaly hru také v jiném světle. S velkými povětrnostními událostmi včetně tsunami, erupcí sopek a tak dále.

Na mém YouTube kanálu můžete vidět 30minutové video o vývoji Battlefield 2042„, píše Tom Henderson.

Pokud jde o budoucnost franšízy Battlefield, tak generální ředitel EA Andrew Wilson konečně prolomil mlčení ohledně otázek kolem Battlefieldu a řekl, že franšíza se vrátí „zcela novým způsobem“.

Vedoucí tým Battlefieldu nyní tvoří bývalý šéf Call of Duty Byron Beede a Vince Zampella z Respawn Entertainment. Kromě toho bude Rebecka Coutaz šéfovat švédskému studiu DICE a Christian Grass povede studio Ripple Effect. Alex Seropian, který spoluvytvořil Halo, zůstane šéfem Battlefield Mobile studia Industrial Toys. Začátkem tohoto roku veterán z Battlefield Lars Gustavsson, známý také jako Mr Battlefield, nedávno opustil DICE  a založil své vlastní studio TTK Games.

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno