Bylo provedeno vylepšení osvětlení a kontrastu, aby se zlepšila viditelnost nepřátel, zatímco zvuk kroků spoluhráčů byl snížen.

Call of Duty: Modern Warfare 2 od Infinity Ward vychází dnes. Kampaň byla k dispozici pro digitální předobjednávky, ale dnes všichni získají přístup ke Special Ops a multiplayeru. V novém článku vývojáři nastínili některé změny, které řeší zpětnou vazbu z beta verze multiplayeru.

Na prvním místě je viditelnost nepřítele. Nepřátelé mají nyní nad hlavami ikony diamantů, což jim usnadňuje identifikaci ve hře. Osvětlení a kontrast jsou také neustále vylepšovány, aby se dále zlepšila viditelnost. Zvukový rozsah kroků byl také zkrácen, takže nepřátelé se mohou přiblížit dříve, než jsou detekováni. Zvuk kroků spoluhráče je po beta verzi také tišší.

Uživatelské rozhraní také obdrželo několik aktualizací a mělo by se zdát bezproblémovější. Podívejte se na seznam změn níže. Stojí za zmínku, že změny vyvážení zbraní obdrží více podrobností po spuštění. Mezitím zůstaňte naladěni na další podrobnosti.

Přečti si  Odhalte tajemství Lady Whistledownové ve hře Milostný dopis: Bridgertonovi

Call of Duty: Modern Warfare 2 bude k dispozici pro Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 a PC. Bohužel ti, kteří si vyberou fyzickou verzi na PS5, si budou muset stáhnout celou hru, protože disk údajně obsahuje pouze 70 MB dat.

Viditelnost nepřítele

  • Nad hlavy nepřátel jsme přidali ikony diamantů. To by mělo hráčům usnadnit jasnou identifikaci protivníků ve hře.
  • Kromě toho jsme pokračovali ve vylepšování osvětlení a kontrastu pro lepší viditelnost nepřátel.

Zvuk

  • Zkrátili jsme celkový rozsah zvuku kroků, což umožní nepřátelským hráčům přiblížit se k cílům dříve, než jsou schopni detekovat kroky (pozn. redakce: Takže nemá smysl investovat do dobrého audia). Pokračovali jsme také ve vylepšování zvuku kroků spoluhráčů, který bude nyní po zpětné vazbě z beta verze tišší.
  • Rozsah hlasitosti aktivačního zvukového efektu pro upgrade pole Dead Silence byl drasticky snížen.

Třetí osoba

  • Na základě zpětné vazby z Bety nyní zaměřování mířidel zůstane v pohledu třetí osoby pro optiku s nízkým přiblížením. Pouze optika s velkým přiblížením (počínaje ACOG a vyšší) a speciální optika, jako je hybridní a termická optika, se vrátí k pohledu první osoby. Věříme, že to zlepší zážitek z pohledu třetí osoby a zároveň zachová vyváženost hry. Zpětná vazba na tento režim je velmi pozitivní a budeme nadále zkoumat jeho použití jako modifikátoru.

Zbraně

  • Pokračovali jsme ve vylaďování zbraní napříč hrou na základě zpětné vazby od hráčů t beta testu a herních dat. Hráči mohou očekávat více specifik v oblasti ladění zbraní, protože budeme nadále podporovat i po spuštění.

UI

  • Usilovně jsme pracovali na mnoha aktualizacích našeho uživatelského rozhraní, které usnadňují přístup a přizpůsobení vašeho loadoutu. Vylepšili jsme navigaci v nabídkách a budeme pokračovat v optimalizaci našeho uživatelského rozhraní.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno