Call of Duty: Modern Warfare III je dnes k dispozici na všech platformách, nicméně přijetí hry, konkrétně pro část kampaně, která je venku od minulého týdne, bylo obzvláště špatné.

Podle nové zprávy zveřejněné na Bloombergu byl vývojář Sledgehammer Games nucen hru vyrobit za polovinu času, který je obvykle vyhrazen pro nový díl Call of Duty. Activision prosadil tříleté cykly mezi svými třemi hlavními studii (Infinity Ward, Treyarch a Sledgehammer), ale Call of Duty: Modern Warfare III bylo údajně vyrobeno za méně než rok a půl.

Jak si možná vzpomínáte z dřívějších zpráv, mluvilo se o tom, že letošní hra bude DLC Modern Warfare II. To je opět podpořeno novou zprávou, přičemž Bloomberg dodává, že to měl být menší vedlejší zážitek (s kódovým označením Jupiter) odehrávající se v Mexiku. V létě 2022 však vedoucí pracovníci Activision řekli Sledgehammer Games, že vytvoří plnohodnotné přímé pokračování loňské hry s příběhem opět zaměřeným na Vladimira Makarova jako hlavního antagonistu.

Přečti si  Nová edice legendární deskové hry The Castles of Burgundy opět na Gamefoundu

Vývojový tým byl v podstatě nucen pracovat po nocích a víkendech, aby dokončil Call of Duty: Modern Warfare III včas. K tomuto stresu přispívá skutečnost, že Sledgehammer bylo slíbeno, že se nebude opakovat Call of Duty: Vanguard z roku 2021, které bylo také vytvořeno ve zkráceném časovém rámci (a ve srovnání s franšízou si nevedlo příliš dobře kriticky ani komerčně).

Navíc, po Vanguardu, Sledgehammer původně nabídl Advanced Warfare 2 pro Activision. Projekt s kódovým označením Anvil byl údajně ambiciózní s plnou kampaní, multiplayerem a režimem Zombies. Muselo se to však poměrně rychle odložit, aby se uvolnilo místo pro tuto novou kapitolu Modern Warfare. V neposlední řadě Bloomberg shromáždil stížnosti od zaměstnanců Sledgehammer ohledně povinného dohledu ze strany Infinity Ward, kvůli kterému byl vývoj neefektivní, protože způsoboval kolísání tam a zpět (a někdy nežádoucí změny vynucené shora).

Přečti si  Fallout 5 - Microsoft údajně "formuluje plány" na jeho uvedení "spíše dříve než později"

Naštěstí pro studio založené ve Foster City bude takový modus operandi pravděpodobně podslední, když Microsoft získal Activision Blizzard. O Microsoftu je známo, že svým studiím nic extra nediktuje, a právě včera šéf Xbox Studios Matt Booty zdůraznil, že je důležité ponechat kreativitu týmů běžet na plné obrátky, protože by měly dělat hry, pro které jsou nadšené, spíše než nějaký projekt, který je nařízen vedením. Prezident Blizzardu Mike Ybarra navíc nedávno prozradil, že také trávil čas jednáním s manažery Activision. Počítá s tím, že rozhodování bude pod Microsoftem rychlejší a efektivnější.

Brzy se můžete těšit na naši recenzi Call of Duty: Modern Warfare III.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno