Známí herní tvůrce Hideo Kojima mluvil o Death Stranding na Tribeca Game Festivalu Nemohl se dotazovat nikdo jiný než jeho velký přítel Geoff Keighley. V úvodním rozhovoru zdělil všechny aktualní informace o stavu, vývoji i charakteru postavy Normana Reeduse.
Kojima řekl, že když chystal charaktery pro Death Stranding ihned si pomyslel na Normana Reeduse, tento herec ze série Walking Dead byl i protagonistou v Kojimově chystaném hororu Silent Hill, který nikdy nebyl dokončen, díky rozkolu mezi Konami a Kojimou v roce 2015.
Co se Death Stranding týče, tak Reedusova postava má být právě tou hlavní postavou. Kojima dále fanoušky ujistil, že Reedusova postava bude ve hře oblečena a bude mít možnost několika převleků i účesů, na rozdíl od prvního traileru, který Kojima předvedl na loňské E3 během Sony konference a kde chtěl aby lidé viděli Reeduse nejprve nahého.
Kojima pokračuje s Death Stranding v novém směru, který nastartoval již u Metal Gear Solid 5 a to v používání reálných herců proti CG animacím. To dokazuje i další trailer, kde Kojima použil Guillerma del Toro a Mads Mikkelsena. Poslední zvěsti hovoří i možnosti že ve hře bude účinkovat Emma Stone.
Na otázku proč se vlastně Kojima rozhodl pracovat s reálnými herci odpověděl: jednoduše proto, že herci přinášejí do hry nové nepředvídatelné situace, přičemž jejich výběr může i ovlivnit určité části hry a o to Kojimovi šlo. O proti tomu tradiční CG animace se drží přesného scénáře a plánů, což jak Kojima řekl není příliš zábavné, kdežto s účastí reálných herců to dělá hru mnohem živější.
Na dotaz jak daleko je vývojář se svou novou hrou, odpověděl: vývoj jde velmi dobře. Dle hlavního plánu provádí Studio testy postav a prostředí pro herní systémy. Kojima už neočekává, že by se hlavní příběhová linka nějak měnila, ale detaily ve hře budou muset být doladěny v průběhu vývoje. V současné době například pracuí na tom jaký bude v restauraci stůl, jaké tam bude meny a jaký dialog postavy v restauraci povedou. Kojima chce hráčům v první fázi představit postavy a jejich charaktery, aby když dojdou do nějaké situace, jsme jasně pochopili proč se rozhodují tak jak se rozhodují.
Je dobré vědět, že Kojima se svým týmem pracují na své nové značce i když žádný a to ani předběžný termín vydání nebyl během rozhovoru oznámen. O dalších detailech se zřejmě dozvíme až během konference Sony na E3 2017.
Death Stranding je chystanou exkluzivitou pro Plaistation 4.
zdroj: tisková zpráva
https://www.youtube.com/watch?v=lrJSmijNf7I
cely rozhovor info v clanku nedostatecne