Známí herní tvůrce Hideo Kojima mluvil o Death Stranding na Tribeca Game Festivalu Nemohl se dotazovat nikdo jiný než jeho velký přítel Geoff Keighley. V úvodním rozhovoru zdělil všechny aktualní informace o stavu, vývoji i charakteru postavy Normana Reeduse.

Kojima řekl, že když chystal charaktery pro Death Stranding ihned si pomyslel na Normana Reeduse, tento herec ze série Walking Dead byl i protagonistou v Kojimově chystaném hororu Silent Hill, který nikdy nebyl dokončen, díky rozkolu mezi Konami a Kojimou v roce 2015.

Co se Death Stranding týče, tak Reedusova postava má být právě tou hlavní postavou. Kojima dále fanoušky ujistil, že Reedusova postava bude ve hře oblečena a bude mít možnost několika převleků i účesů, na rozdíl od prvního traileru, který Kojima předvedl na loňské E3 během Sony konference a kde chtěl aby lidé viděli Reeduse nejprve nahého.

Přečti si  God of War: The Board Game - Nová éra hrdinských dobrodružství

Kojima pokračuje s Death Stranding v novém směru, který nastartoval již u Metal Gear Solid 5 a to v používání reálných herců proti CG animacím. To dokazuje i další trailer, kde Kojima použil Guillerma del Toro a Mads Mikkelsena. Poslední zvěsti hovoří i možnosti že ve hře bude účinkovat Emma Stone.

Na otázku proč se vlastně Kojima rozhodl pracovat s reálnými herci odpověděl: jednoduše proto, že herci přinášejí do hry nové nepředvídatelné situace, přičemž jejich výběr může i ovlivnit určité části hry a o to Kojimovi šlo. O proti tomu tradiční CG animace se drží přesného scénáře a plánů, což jak Kojima řekl není příliš zábavné, kdežto s účastí reálných herců to dělá hru mnohem živější.

Na dotaz jak daleko je vývojář se svou novou hrou, odpověděl: vývoj jde velmi dobře. Dle hlavního plánu provádí Studio testy postav a prostředí pro herní systémy. Kojima už neočekává, že by se hlavní příběhová linka nějak měnila, ale detaily ve hře budou muset být doladěny v průběhu vývoje. V současné době například pracuí na tom jaký bude v restauraci stůl, jaké tam bude meny a jaký dialog postavy v restauraci povedou. Kojima chce hráčům v první fázi představit postavy a jejich charaktery, aby když dojdou do nějaké situace, jsme jasně pochopili proč se rozhodují tak jak se rozhodují.

Přečti si  RECENZE: Stellar Blade - Kočičí ouška a povolení zabíjet

Je dobré vědět, že Kojima se svým týmem pracují na své nové značce i když žádný a to ani předběžný termín vydání nebyl během rozhovoru oznámen. O dalších detailech se zřejmě dozvíme až během konference Sony na E3 2017.

Death Stranding je chystanou exkluzivitou pro Plaistation 4.

zdroj: tisková zpráva

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno