Minulý měsíc se uskutečnil v Londýně oficiální  Assassin Creed event, který přinesl nový gameplay na  Origins, další informace a také odhalil novou součást hry, kterou je interakce s kočkami.

Ve starověkém Egyptě šlo totiž o posvátné zvířata, která tak logicky nemohli vývojáři ve hře obejít jen tak. Kočky jsou tedy jen dalším příkladem toho, jak pozorně přistupoval Ubisoft k detailům v otevřeném světě, který by měl být tentokrát živější než kdykoliv předtím.

Díky propracovanému NPC systému mají postavy své chování a různé potřeby či harmonogram, kterému se věnují i ​​když momentálně nejsou na obraze. Svět by tak měl působit skutečně živým dojmem a různé questy budete moci řešit několika způsoby. Vývojáři tyto novinky mohli do hry integrovat díky delšímu vývoji, který má podle režiséra Ashraf Ismaila značný podíl na celkové kvalitě hry:

Přečti si  Deskovka: Cesta za štěstím - Větší nuda, než ve skutečném životě...

“Měli jsme 4 roky na to, abychom tuto hru udělali. Když jsme začínali, našim záměrem bylo znovu objevit zážitek ze značky Assassins Creed. To znamená, že jsme měli hodně nových způsobů a pohledů na to, jak uvažovat o obsahu hry, hratelnosti a struktuře příběhu. Chcete-li tyto věci učinit správné a dobře, vyžaduje to určitý čas. Takže jsme potřebovali celý 4 roky na to, abychom tuto specifickou hru přivedly k životu.

Pokud bychom neměli tak dlouhý čas, pokud bychom ji vydali loni, nebyla by to hra, kterou bychom vám chtěli nabídnout. Šlo o velmi otevřený projekt pro celou společnost. Chtěli jsme udělat opravdu velkou hru, která přesune AC do nové éry a dá hráčům nový zážitek. Vedení v nás věřilo a dalo nám dostatek času na to, abychom udělali vše, co jsme chtěli. Měli jsme nad Origins vlastní zodpovědnost. Rozhodně jsme využili jeden bonusový rok vývoje, které jsme opravdu potřebovali. ”

Přečti si  Unikly nové záběry z The Division: Heartland

Ve hře je tak mnoho detailů, které by tam vůbec nemuseli být, ale jsou a přispívají k celkovému zážitku. Nejnovější se ukazuje detail na interakci s kočkami. Jakmile se k nim Bayek přiblíží, automaticky se k nim sehne a začne jejich hladit. Bonusem k této interakci je, že pokud se někdy nebudete ve hře spěchat za svým questem, kočka vás bude chvilku následovat.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno