Cage: Detroit: Become Human je stále jen hra, zrušil jsem dvě scény, které by mohly být interpretovány nesprávně.

David Cage je známí především založením studia Quantic Dream a hrami jako Heavy Rain a Beyond: Two Souls. Jeho nadcházející projekt a PS4 exkluzivita s názvem Detrit: Become Human, která má vyjít v průběhu příštího roku se dotýká velmi citlivých témat a Cage se o nich rozhovořil v oficiálním UK PlayStation Magazínu.

“Když se zabýváme tímto tématem v němž figuruje násilí, tak jsem chtěl zajistit, aby to co děláme v Detroit: Become Human, nevyznívalo dvojsmyslně a aby náš význam pro danou situaci byla naprosto jasný. Upřímně řečeno, zrušil jsem několik scén, kde jsem cítil, že jejich smysl mlže být špatně interpretován. Bylo to pro mě velmi zajímavé, protože jsem si uvědomil, že s Detroit: Become Human máme co dočinění s velmi smysluplnými věcmi a že musíme být opatrní a věnovat pozornost tomu, co vlastně chceme ve hře říct. Z prvu to bylo až děsivé, ale v okamžiku, kdy tento strach pominul říkáte si: Pracuji na hře, která je smysluplná, důležitá a má co říci.”

Cage také nakonec dodal, že Detroit: Become Human zůstává především hrou a tím i zábavou.

Přečti si  Mass Effect Legendary Edition dostane velký Day One patch, který vylepší výkon

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno