V tomto novém systému hráči nebudou moci do konce hry odemknout všechny dostupné dovednosti a pasivní schopnosti pro postavu.

Blizzard se snaží přepracovat systém dovedností a talentů v Diablo 4, což by mělo být pro dlouholeté hráče série vítanou změnou.

„Přečetli jsme si spoustu komentářů od komunity a souhlasíme s tím, že systém talentů potřebuje více hloubky,“ napsal v blogu příspěvek vedoucí návrhář Diablo IV David Kim . „Postup systémem dovedností se zdál příliš jednoduchý, což vedlo k problémům, kdy by hráč neměl žádný smysluplný důvod utrácet své dovednostní body.“

Takže nyní dovednosti a pasivní schopnosti existují v samostatných částech stromu dovedností. Postoupením na vyšší úroveň získáte dovednostní body, které pak můžete utratit za odemknutí určitých dovedností a schopnosti dovedností, které již máte, včetně pasivních bodů.

Přečti si  FIFA 21 dorazí do Xbox Game Pass pro PC a EA Play 6. května

„V pasivní části tohoto systému najdete obecnější vylepšení své postavy,“ píše Kim. „Tyto efekty nejsou specifické pro konkrétní dovednosti. Proto bude mít strom dovedností dobrou kombinaci všech typů různých možností, které mohou hráči udělat.“

Kim také zmiňuje, že v rámci tohoto nového systému budou hráči pravděpodobně do konce kampaně Diablo IV schopni vydělat pouze 30–40% stromu dovedností postavy. To by mělo zajistit, že všichni hráči „mohou mít velmi odlišné a různé způsoby, jak si budovat svoji postavu“.

Doufejme, že můžeme očekávat více informací o systému dovedností a talentů Diabla IV během nadcházející akce Blizzconline 2021 , která bude hostit několik panelů, které se ponoří hlouběji do hry.

Diablo 4 je nyní ve vývoji pro konzole a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno