Zdá se, že společnost Discord tento týden chystá vlastní formu reklamy v podobě „sponzorovaných úkolů“. Podle deníku Wall Street Journal bude aplikace pro hlasový a textový chat zaměřená na hraní her obsahovat placené propagační akce, které se budou zobrazovat v levém dolním rohu uživatelského rozhraní.

V rámci programu Sponsored Quests budou uživatelé služby Discord vyzváni k hraní a streamování konkrétních her na službě Discord a v tomto procesu získají herní odměny. Program byl původně testován loni během události s tématikou Star Wars, která se konala 4. května ve hře Fortnite.

Senior viceprezident společnosti Discord pro produkty Peter Sellis uvedl, že hráči budou mít možnost personalizované propagační akce vypnout tím, že se z nich odhlásí prostřednictvím nastavení služby Discord. Tyto propagační akce však budou stále viditelné prostřednictvím specifických oken v aplikaci Discord.

Přečti si  "Zaměřujeme se na hledání způsobů, jak zvýšit náš výkon," říká Todd Howard

Uživatelé však mohou stále vidět úkoly, pokud přejdou do svého inventáře dárků a/nebo prostřednictvím kontextových vstupních bodů, jako je aktivita přátel uživatele,“ říká hlavní manažerka produktové komunikace společnosti Discord Swaleha Carlsonová. „Budou mít také možnost skrýt propagaci v aplikaci pro konkrétní úkol nebo hru, o kterou nemají zájem.

Nový program, který je v podstatě reklamní kampaní zaměřenou na větší zapojení, je v příkrém rozporu s historickým odporem společnosti Discord k reklamě. Bývalá výkonná ředitelka Instagramu Meghana Dhar řekla WSJ, že Discord by se tímto novým programem zaměřeným na reklamu mohl potenciálně začít odcizovat svým uživatelům.

Platforma „se proslavila tím, že se zavázala být bez reklam, takže tato změna by mohla ovlivnit důvěru uživatelů a potenciálně je přimět k hledání alternativních platforem,“ řekla Dhar.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno