EA: Destrukce od DICE může být jako ve skutečném světě, jakmile bude poháněna cloudem
Domů » Doporučené » EA: Destrukce od DICE může být jako ve skutečném světě, jakmile bude poháněna cloudem

EA: Destrukce od DICE může být jako ve skutečném světě, jakmile bude poháněna cloudem

26.11.2019
Publikoval:

Studio DICE, stojící za sérií Battlefield, dvěma hrami Star Wars Battlefront a Mirror’s Edge, je známo pro svou technickou zdatnost, ostatně také stojí za vytvořením Frostbite enginu, který EA využívá i k pohánění dalších her.

Vedle skvělé vizuální stránky, kterou Frostbite disponuje je však další skvělý systém a to fyzikální destrukce, který se objevuje v battlefieldu od Badcompany, které hráči spojují s DICE nejčastěji.

V nedávném rozhovoru pro GamesIndustry, vedoucí technologického oddělení Electronic Arts Ken Moss řekl, že vývojáři v DICE by mohli s hardwarovým potenciálem cloudu poskytovat realistickou destrukci v Battlefieldu.

“Jsem nadšený [streamingem], ale ve skutečnosti je to jeden krok na dlouhé cestě. Hlavní rozdíl v cloudu je, že CPU je ve velké budově, na rozdíl od vašeho obývacího pokoje. Hlavním rozdílem je, že nyní můžete mít desítky, stovky, tisíce nebo miliony počítačů, které dokážou dělat věci, které vám pomohou hru vylepšit.

Pokud to aplikujete na skutečnou hru, jako je Battlefield … DICE se pyšní úžasnou destrukcí, dokáže vyhodit věci do povětří lépe, než kdokoliv jiný. Ale simulace, které dělají pro ničení, jsou ve srovnání s tím, co by opravdu chtěli, velmi omezené, protože mají určité množství GPU a určité množství CPU a musí to dělat v reálném čase. Pokud by tam mohli mít skupinu serverů, které by mohly provozovat náš fyzikální engine ve Frostbite a počítat lepší destrukci, může to být jako ve skutečném životě.

A můžete to aplikovat nejen na vyhazování věcí do povětří, ale můžete to aplikovat na opravdu každou část hry.”

Samozřejmě, jak je uvedeno v poslední větě Mosse, destrukce je pouze jedním z mnoha aspektů hry, kterou lze vylepšit pomocí cloudu. Jde v zásadě o stejnou koncepci elastického výpočtu, kterou prodiskutovala společnost Google pro Stadia, přičemž Larian CEO Swen Vincke také uvedl, že to může být způsob, jak umožnit vysoce pokročilou fyziku, daleko nad možnosti jakéhokoli místního hardwaru

Přečtěte si  Xbox Game Pass se v prosinci rozroste o řadu co-op her

Za zmínku stojí, že za tímto účelem budou vývojáři her pravděpodobně muset začít navrhovat cloud-specifické tituly pro platformy jako Google Stadia, Microsoft Project xCloud nebo zmiňovaná služba Amazonu pro streamování her. Dokud tak neučiní, je celý tento potenciál předurčen k tomu, aby zůstal nenaplněn.

 

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

 

Další doporučené příspěvky
 
Slavná melodie PS1 má tajnou funkci

Asi každý majitel PS1 pamatuje velmi chytlavou bootovací melodii PlayStationu...

Centrum nastavení ochrany osobních údajů