V loňském roce jsme vám přinesli informaci o tom, že i Activision patentoval matchmaking, který spojuje Junior a senior hráče za účelem většího utrácení za kosmetické balíčky.

Jak se zdá, tak Activision není jedinou společností, která chce využívat nejrůznějších praktik k tomu aby prosazovala mikrotransakce. Dnes tu máme informaci, že něco podobného si nechalo již v září 2017 patentovat také EA, jejíž patent nese název Engagement Optimised Matchmaking (EOMM).

Patent je založen na úpravě matchmakingu a to pro delší hraní, retenci nebo na vyšší výdělky . Systém totiž sleduje jak hrajete, jak dlouho hrajete běžně, ví kdy vás hra začíná frustrovat a podle toho může upravovat další matchmaking, aby vás později připojila ke slabším hráčům, tak abyste u hry ještě nějakou dobu vydrželi, nebo naopak ví kdy míjíte peníze a motivuje vás například k nákupu dalších zbraní.

Přečti si  [AKTUALIZOVÁNO] STALKER 2 - Neexistují žádné plány pro PS5, Game Pass je jeden z důvodů Xbox exkluzivity

Další patent je Dynamic difficulty adjustment (DDA) , který je pro použití v singleplayerových hrách, kde se dynamicky zvyšuje nebo snižuje náročnost dle vašeho výkonu a optimalizuje tak vytížení hráče během celé hry. V testech takto dosáhly až o 9% vyšší angažovanosti hráčů.

Jsme velmi zvědaví, kdy začnou společnosti Activision a EA tyto patenty aplikovat ve svých hrách přímo na hráče. Zdá se, že vývojářské společnosti se snaží vyždímat z hráčů poslední drobné a to vše na úkor kvality her i schopnostech samotných hráčů.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno